• 瀏覽: 20,164
  • 回覆: 187
  • 追帖: 1
  • 分享: 22
+11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
李漢奸,你幾時死呀?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
策劃亂港者,雖遠必誅!


[隱藏]
你老母,李漢奸,


中國人一搞政治,社會就一定死亡。獨立只係一個不可實現的理想,目的只係用於掩飾因為搞政治,而導致的社會毀滅。

所以都可以話,除非可以移民火星,否則香港就冇安定繁榮。用一個不可達成的願望,去掩飾被搞政治而不斷受到破壞的香港。

芝麻仁習性如是,響嗰度食又響嗰度痾。整死咗嗰社會就揾野懶,最鐘意就毀滅自己破壞社會嘅證據,玉石俱焚,革命推倒,攬炒歸零。

[ 本帖最後由 正字 於 2019-8-19 08:00 AM 編輯 ]



我就當中共唔出兵,又基于人道唔截水電糧阻機過領空,單單中資撤走,外資見冇得入大陸至少撤半,中央再停發工作文件比大陸工作那三十萬港人大部份失業,加埋停大陸旅客旅遊酒店零售業一半死埋,隨時幾十萬至成百萬人失業,真係"安定"了,死城仲唔安定?


佢意思係講自己😁


750萬港人日日等人道救援就是佢所指安定繁榮😂


[隱藏]
面無四両肉,心腸必惡毒


香港獨立,中國銀行(我都唔講匯豐同渣打喇)馬上撤資。中銀鈔票成為廢紙引起全港恐慌。响其他銀行有戶口嘅,都紛紛將手上可兌換資產轉為美元。因為金融管道局失控,香港美元掛勾機制失效,港元要大幅貶價。世界對香港信心評分大幅下調,香港金融斷崖式下跌。
又由於香港貨幣供應鏈下足,中少企立時破產。香港失業率大幅上漲(我仲未講中國同外國撤資)。香港嵌入破產危機。
香港需捱要幾多年先可以重上軌道?

[ 本帖最後由 ntworks 於 2019-8-19 09:09 AM 編輯 ]



呢家先講?想做港獨之父?


引用:
原帖由 Iamshameless 於 2019-8-19 08:04 AM 發表
我就當中共唔出兵,又基于人道唔截水電糧阻機過領空,單單中資撤走,外資見冇得入大陸至少撤半,中央再停發工作文件比大陸工作那三十萬港人大部份失業,加埋停大陸旅客旅遊酒店零售業一半死埋,隨時幾十萬至成百萬人失業,真係"安定"了,死城仲唔安定? ...
x2



香港地理位置,國際情況都冇可能獨立。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #李柱銘
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]