引用:
原帖由 復活高貝利 於 2019-8-14 04:25 PM 發表


駐港部隊得幾千人,驅逐小強卓卓有餘,但如果要全港徹底滅蟲,兼實施信用評級制令窮撚小強永遠做賤民,咁有需要多十倍人手都可以理解
認真講,一出老解唔使兩秒大家就會返屋企訓覺。

外國大鱷隨即沽空港元收錢食大茶飯,大灣區宣布唔使再搞,中國係HK嘅幾千億資產化為烏有。中晒美國佬奸計。



被引用(5)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
你諗得太灰了


唔同意,如果按你的講法64之後大陸應該仆值而唔系而家變第二大經濟體!

就而家的情況,出武警平亂系大陸是絕大多數民眾支持,所以外國的短期制裁起唔到好大作用,聯合國亦難以通過制裁議案,大陸是五常之一,最多亦只是美歐各自有限度制栽,唔會太過火,因為佢地都有好多利益系大陸!估計最多只會針對香港制栽!

香港短期仆值就一定,但長期未必是壞事,金融中心地位可能不保,但長遠可逼使香港唔再依靠炒賣過日子,亦加速向大灣區的融合,但香港人要過上一段苦日了,可能一、二十年!

對大灣區的計劃有一定影嚮,但亦唔系你估計的會玩完,大灣區的建立,大陸本黎都系建基於內在的區域優勢互補,先再向外輻射,影嚮的最多只是向外輻射的進程,大方向唔會改變,反而不穩的政治環境先是最影嚮外來投資,商人無祖國,有利時自然會再黎,這個世界,只有賠本生意冇人做!

對大陸公司系香港的資產影嚮是有,但相比起本正財團,大陸公司的資產同生意主要系內地,影嚮相對細,但香港的中產資産大縮水就一定!



你少擔心,所謂冇咗香港大灣區就唔使搞係一些無知人想法,而香港只要華資或華人富豪支撐香港亦可繼續,班廢青反而益咗大陸其他城市取代香港成國際金融中心?到時廢青移民又冇資格,就會發覺一國一制仲好過一國兩制,可以講大陸人還在偷笑

[ 本帖最後由 JosephLui 於 2019-8-14 09:50 PM 編輯 ]