• 瀏覽: 614
+2
反修例風波持續。機管局已經取得法庭批出的臨時禁制令,以禁止任何人在機場阻礙或干擾機場的正常使用。

機管局表示,已取得法庭臨時禁制令,禁止任何人非法地及有意圖地,故意阻礙或干擾香港國際機場的正常使用。任何人亦不得在機場出席或參與任何在機管局指定地方之外舉行的示威、抗議或公眾活動。臨時禁制令清楚表明,不可理解臨時禁制令為批准任何有違反《公安條例》的示威、抗議或公眾活動。

機管局正在取得有關臨時禁制令的蓋印副本,並會在取得有關蓋印副本後展示該臨時禁制令。

廢青為私利堵機場    八十萬港人生計堪憂


    香港暴力示威遊行喺特區政府嘅不斷勸阻及廣大港民嘅反對聲浪中,似乎冇任何改觀,反而越演越烈。反對派從圍攻立法委、警察總署到堵塞公路、罷停地鐵,甚至喺琴日組織5000餘人」占領」機場,致使全球第三大嘅香港國際機場陷於癱瘓,此間種種行徑  大有將香港推向深淵之趨勢。到底系乜讓呢些青年對毀掉香港、毀掉自己嘅家園咁趨之若鶩?
    7月26日反對派組織少量人員喺機場向嚟往旅客派發傳單,散發「香港不安全」嘅謊言。一位對佢哋呢種行為感到不齒嘅白發老人出言斥責,便被數十名黑衣蒙面人追逐、扯衣近百米,最後被圍堵喺牆角。8月5日,反對派又發起「罷工」運動,導致當日部分航空公司受此影響,超過200個航班被迫攞消,大量旅客滯留。最近更系連續三日喺機場非法集會滋擾傷害旅客,個咪鬧事嘅亂港分子還高舉美英國旗,揮舞吶喊,似乎喺炫耀自己已經「占領」了機場。
    8月12日,香港反對派眼睇前期部署已經攞得成效,對窺視已久嘅香港機場卒之發起了圍攻,佢哋組織了5000余名黑衣人湧入機場,阻礙旅客登機。同時,部分未能進入機場嘅暴徒更系喺公路上進行堵塞,導致沿途交通也陷入癱瘓。香港國際機場被迫宣布攞消所有航班,上千旅客行程受到極大影響,不得不滯留機場。據香港特區政府運輸及房屋局局長陳帆介紹,香港機場每天有20萬旅客進出,直接從事機場工作嘅香港市民有7.3萬人,非直接聘用人員5.6萬人,再加上從事貿易、物流嘅相關工作人員73萬人,整整有80多萬香港市民系以香港機場為生計嘅,呢幾乎占了香港總人口嘅八分之一!而呢80多萬人同時也代表了80多萬個香港家庭,呢又系多少人?同時,此次反對派圍攻機場,又導致上百億嘅經濟損失,更令呢個全球客運量第三嘅國際機場遭受聲譽危機,其損失實喺無法估量。
    呢就系反對派們想要睇到嘅結果咩?呢就系香港青年為所謂嘅「法治自由」做出嘅勤力咩?你哋為了自己啲點私利貪欲,毀掉嘅系香港市民賴以生存嘅家園。咁繼續下去,將把香港推向萬劫唔復嘅深淵。令人痛心疾首,只望回頭系岸,亡羊補牢,未為晚也。


新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/1067155/即時-香港-機管局獲法庭批臨時禁制令-禁止干擾機場正常使用



附件

111.jpg(284.72 KB)

2019-8-14 10:59

111.jpg

[按此隱藏 Google 建議的相符內容]