引用:
原帖由 謝老4發脾4 於 2019-8-13 11:45 AM 發表
行政會議今早(13日)復會,特首林鄭月娥於會前見記者,她甫開口便稱,香港已經進入一個緊急情況,社會變得不安全和不穩定,不論是使暴力或縱容暴力都只會把香港推上一條不歸路,令香港社會陷入焦慮和危險的境地。她又語帶哽咽地說,過去一星期發生的情況,恐怕香港向來被視為尊重法治的安全社會,將會是非常之危險;而香港一向開放自由和包容的經濟城市,恐怕會出現「五癆七傷」,懇請市民放下歧見,「用一分鐘想一想,看看我們 ...
首先聲明係小弟個人覺感,小弟仍然反對暴力,林小姐近排經常記召,但好似每一次都撩興班暴徒,其實林小姐低調番少少,沈默番少少,搵其他高官係自己負責嘅範籌發言係唔係好D?



被引用(33)
即係講又撩興人?唔講又話響屋企涼冷氣?


沉默又會話佢龜縮


林小姐?
鄭小姐?
林太?



佢叫鄭小姐或者林太~


x2


所以我未話香港人真係抵撚死囉,唔出又話低調龜縮,出黎講兩句又話高調,唔攪咁多做番正常職務去探訪下地區組織,又話唔通知傳媒。真心想講,香港人真係好撚低質,民主真係得啖笑。


林鄭講咩都錯架啦!
講咩都冇用,大家一齊死晒去,到時全港冇警察冇政府管,我去隔離屋搶我想要嘅嘢囉!搶人錢啦!我一向憎我老細,我搵日殺左佢囉!我至憎死仆街黃屍連登狗禽獸記者黑醫護,我又揾日去搞死佢哋,橫掂冇法治啦!好未?



一日唔鏟除班漢奸,香港就一定滅亡!


回應又屌唔回應又屌,你班亂港恐怖分子要林小姐點做?


陳帆?張建忠?定盧偉聰?聽呢幾條柒頭講不如聽淋病!
再來可以叫邊撚個講?
尋日講果個飯桶們又吾啱聽,依家見一個殺一個更加快平息風波掛



對一個半文盲如你嘅人,邊個講都無分!
仲有,我哋特首本姓鄭,佢先生姓林,你可以稱呼佢林太或鄭小姐,無需要幫人改姓,知嘛?



佢講左乜野撩興人呢?
叫你唔好打人就興?🤣🤣🤣🤣



美國發惡,
特首講乜做乜都錯。



條八婆只識出來攞彩