• 瀏覽: 1,011
  • 回覆: 7
美國總統特朗普表示,尚未準備好與中國達成貿易協議,下月的美中貿易談判不一定舉行。

美國總統特朗普周五見記者時表明,現階段未準備與中國達成貿易協議,亦未決定會否在下月與中方重啟會談。

美國總統特朗普...



仲有無人理隻屎忽鬼😜

新聞來源連結:
http://news.tvb.com/greaterchina/5d4ed8abe6038364343c449b/特朗普稱未準備好與中國達協議-下月談判未必舉行



要做生意就安心做生意
搞咁多無謂野仲想人地點同你做生意??
真係覺得世界圍住佢地轉??
建議港府應該先一步宣佈中止港美關係法
美資黎香港都係做生意唔係開善堂
日L日用條大家都有錢賺的關係法黎要脅有乜為??



似係中國放慢腳步 侵侵好急..


中國都不想去


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
侵侵講嘢,調轉來解讀就差不多了。
1。與中國談的很好=處處碰壁,全無進展。
2。未準備與中國達成協議=無望達成協議。
3。未決定會否下月見面=不會見面。



又話中國想拖,結果係自己拖


引用:
原帖由 p2plover 於 2019-8-11 07:20 AM 發表
又話中國想拖,結果係自己拖
今次我覺得係中國唔理金毛朗。因為中國已睇清楚美國簽嘅任何協議,都可能因時、因人、因任何理由而反口。
我聽到一個經濟分析師講,年幾中嘅兩國角力不斷升級,美國對中國嘅經濟打壓已對中國做成不可逆轉嘅破壞。中國差不多已經到咗最低谷。已撤離中國嘅低端產業,中國嘅發展策略都唔想佢哋回頭。就算美國再加徵關稅,已對中國經濟產生不了打擊效果。所以中國已無心同美國談判。
諗起中國外交部對金毛朗又一次推翻上海談判嘅結果時只係輕輕咁用“呵呵”兩個字回應,就覺得呢個經濟分析司應該講得有道理。

[ 本帖最後由 ntworks 於 2019-8-11 08:14 AM 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]