• 瀏覽: 2,227
  • 回覆: 20
  • 分享: 1
+2
美國政府積極拉攏盟友封殺中國科技巨企華為,日本政府早前宣布跟隨。不過,日本移動通訊營運商KDDI周四(8日)起,重新發售...



日本仔咁夠膽唔聽老美支笛

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/aeanews/20190808/mobile/bkn-20190808153315617-0808_00912_001.html



唔聽老美支笛


老尾江河日下


華為啲手機係日本好受歡迎


[隱藏]
可能日本仔睇死特朗普唔會連任


班人唔聽雞佬支笛啦 雞佬好冇面


另外,美國企業偉創力在華府列華為及其子公司入黑名單後,曾扣押華為總值7億元人民幣(約8.1億港元)的物料和設備,華為其後把偉創力剔出供應鏈,並透過第三方收回部分設備,但以增加成本等向偉創力索賠。 



偉創力周三(7日)發公開信指,因貿易狀況影響公司與華為的關係,對此深表遺憾,公司盡力理解規定,並採取認為是必要的行動確合規。對於華為降低對公司的服務需求,但仍期望往後能有建設性的合作。此舉被視為是向華為示好。 



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
這叫做 "得道多助, 失道寡助" 。


[隱藏]
都係美國佬贏,華為經過一輪負面風波,至少在海外個朵臭晒,還有多少人有興趣嚒?


特朗普話依家美國形勢大好


引用:
原帖由 鐘覺霧 於 2019-8-8 07:11 PM 發表
都係美國佬贏,華為經過一輪負面風波,至少在海外個朵臭晒,還有多少人有興趣嚒?
為什麼日本人由做到松下GD90退化到不會做智能手機🤭


[ 本帖最後由 三級警司 於 2019-8-8 08:31 PM 編輯 ]



靚機


遠水不如迎鄰


[隱藏]
E+全球電商唔賣P30 Pro,仲有咩機係賣得?
香港百仔都係靠P30 Pro做招牌,希望能過度呢個黃禍文革



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]