• 瀏覽: 1,631
  • 回覆: 13
【政府企硬】【本報訊】盛傳中央要求律政司司長鄭若驊下台,不過昨日完成訪京行程回港的鄭若驊,卻表明絕無此事,表示會繼續為市民服務,又稱北京非常關心香港情況。行會召集人陳智思接受《紐約時報》訪問,也表明特首林鄭月娥不會辭任特首,港府不會再作退讓。公民黨黨魁兼立法會議員楊岳橋則指,若沒有官員為...



鄭若驊是否上京照肺?

新聞來源連結:
https://hk.news.appledaily.com/local/daily/article/20190721/20734459



 
 
林鄭月娥一子錯全盤皆墨,只因太禮讓販民。如果六月一一不准遊行去金鐘,而金鐘也不准集會,逃犯修例投票已經完成,就不必搞到又跪低又認錯,港獨分子仲唔肯收貨。一上台就反梁特決定,解封公民廣場為示威區,自信爆棚,自己攞來衰,睇吓昨天集會,幾乎全是梁粉,林鄭你知錯在哪裏嗎?仲想讓步?廢話。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鄭若驊 
收皮啦



[隱藏]
 
引用:
原帖由 new160315 於 2019-7-21 08:11 AM 發表
鄭若驊 
收皮啦
只係白袋薪水,全無功績,真係浪費晒納稅人啲錢。



"陳智思:港府不會再退讓"
早就不應退讓喇...



母雞司晨, 香港注定含得撚,
女人天生性格唔夠男人強悍, 因為女人天職係要養育幼雛, 所以當淋病娥聽到黑衣口罩喪屍威脅要隊冧佢兩個仔, 就嚇到閪門收縮, 不知所措, 對淋病娥來說, 發出恐嚇的喪屍未必真係做, 但寧可信其有, 不可信其無, 天大地大都唔夠淋病娥保護兩個寶貝仔的責任大, 淋病娥如此治港, 香港要衰十年.



由佔中開始, 旺暴亂,政府,警方過份扮民主, 下下交代,弱雞對付黃遮陣,
引至今日惡果, 人民愈來愈惡。



對北京政府來講, 未來一年唔會有一個特區高官辭職, 行政會議的成員都唔會更換, 政治不是請客吃飯, 一只錯全盤皆落索, 如有高官辭職香港必定係亂上加亂, 因為反對派必定食住上.


[隱藏]
 
等睇佢民望跌到0分.


淋病娥搵大波驊做律正屍長, 已經係投降輸一半的歪政, 因為大波驊的身世係陰陰濕濕來歷不明, 作為一個頂級高官, 淋病娥竟然係在大波驊未正式上任前不公佈她的家庭背景, 而係由傳媒踢爆大波驊跟老公要用一條暗道偷情, 真好非常諷刺, 淋病娥老公不問世事, 大波驊老公就叱吒商界, 所以搵女人做高官真係有麻煩, 因佢老公可能為佢帶來無窮無盡的麻煩, 以前幾個特首的老婆都係家庭主婦.


政府沒有大錯。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
淋病娥搵大波驊做律正屍長, 事前未經正式的品格審查, 只係由淋病娥一個人拍板決定, 如果係有正式品格審查, 大波驊的個人家庭背景便會一早公開, 而唔係要由大波驊自爆住响佢隔離屋的男人係佢老公, 而佢老公又係商界猛人, 即係大有可能有官商利益衝突.
淋病娥要大波驊做律正屍長, 開始已經係輸咗一半政府的聲譽.  
歷史冇如果, 就算冇都要講, 如果當初北京搵葉劉做特首, 一樣會當選, 而且葉劉家庭背景簡單佢又有民意基礎, 唔會發生咁多利益糾紛.