• 瀏覽: 1,335
  • 回覆: 7
+2
政府修訂《逃犯條例》引發連月來多次大型示威和不合作運動。民間人權陣線(民陣)再於明日(21日)發起遊行,惟警方不容許遊行隊伍進入金鐘、中環範圍,強制將遊行終點設在灣仔修頓球場一帶。民陣就路線問題提出申訴,公眾集會及遊行上訴委員會今日舉行聆訊。經過近四小時聆訊,委員會駁回民陣的上訴,遊行終點止於灣仔盧押道,不可進入金鐘範圍,但集會時間可延長,由警方要求的晚上9時延長至 晚上11:59分。



政府修訂《逃犯條例》引發連月來多次大型示威和不合作運動。民間人權陣線(民陣)再於明日(21日)發起遊行,惟警方不容許遊行隊伍進入金鐘、中環範圍,強制將遊行終點設在灣仔修頓球場一帶。民陣就路線問題提出申訴,公眾集會及遊行上訴委員會今日舉行聆訊。

經過近四小時聆訊,委員會駁回民陣的上訴,遊行終點止於灣仔盧押道,不可進入金鐘範圍,但集會時間可延長,由警方要求的晚上9時延長至 晚上11:59分.........



其實乜都係林鄭月娥搞出嚟
香港人唔可以退縮,要不停向前行

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/354183/721遊行-民陣上訴被駁回-遊行終點定於灣仔-集會時間可延長



加長三個鐘,情況不一樣,暴徒太早暴動,會嚇退隊尾未到的善良市民,令反送中民意反彈。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
去揼骨咩?加鐘飯聞回應下你哋呢班反修例嘅人藏有炸藥同武器先啦


[隱藏]
哈哈,延長時間至深夜,月黑風高殺人夜,又有得暴動,林鄭真好人🥶,仔仔,多謝林太呀。


差佬傻傻地,灣仔話解散,市民自發行上金鐘仲混亂,估計聽日大混亂爆發。


依家證明左班友係製造爆炸品既恐怖份子, 連美國佬都叫自己公民唔好去. 聽日去做喪屍既, 唔止係支持恐怖份子, 如果搞到自己同屋企人有乜冬瓜豆腐? 係自己攞黎既. 唔好怨人喎.


睇死聽日遊行暴徒一定會灣仔猛吠叫開路開路的強闖金鐘中環,到時警察應開槍阻止強闖遊行暴徒,重振警隊形象。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]