提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
被引用(46)
唔L滿意 快L D 死


我幾支持佢—-張翔。咩,人哋言論聽唔入耳就圍人?你地呢班暴徒


項明生係邊位?


白痴,美國不是一人一票選出里,里D上網查都查到,以前高登/香討都有討論過,重想呃香港市民(政治白痴)


項明生,做旅遊達人估唔到咁慘要走出黎拿光環,無恥無良知


又一個陰陽怪氣人


港大door菊花友!


譴責暴力都係錯?
唔該將港大個“明德格物”標致改為“做反有理”。



選擇為暴徙發聲嘅都唔方好人,原來又係一條用暴力侵害他人嘅死基佬!




https://topick.hket.com/article/1869974/旅遊達人項明生涉嫌非禮 被帶署調查

著名旅遊達人項明生上星期涉嫌向一名男子作出非禮行為,今天晚上被帶返北角警署調查。他於晚上10時仍在其社交專頁發表帖文,講述早前到巴西旅遊的見聞。
警方表示,一名22歲男子懷疑在今年7月25日於北角英皇道一辦公室內,被一名47歲男子非禮,受害人翌日報案。涉案男子現已獲准保釋候查,須於8月下旬向警方報到。

[ 本帖最後由 tacticsolve 於 2019-7-19 09:21 PM 編輯 ]



原來項生,於“六四屠城”後,入讀HKU~


那不是暴力是甚麼?


成個男唔似男的物體


「不堪入目、無知歪理」
講得冇錯,不過指嘅應該係 暴徒、泛民政棍 同埋 黃媒毒媒

港大校訓: 「明德格物」 
明德: 要做到,先唔好講謊 言自己呃自己
格物:窮究事物本質,即黑就是黑,不能顛倒黑白

相信 項生對校訓已乜都唔記得