• 瀏覽: 155,106
  • 回覆: 1,146
  • 追帖: 30
  • 分享: 55
+41
呢幾日除咗返工好忙,返到屋企睇TVB新聞、白衣強人及十二傳說,仲煲緊幾套劇/紀錄片:

大陸劇:九州縹緲錄、神探柯晨
大陸紀錄片:城市24小時、宵夜江湖、此食此客(第二季)
日劇:餐廳天團

以上誠意推薦,尤其果幾部紀錄片可能令大家對今時今日嘅中國城市面貌及中國基層人民生活會有更多認識。


言歸正傳,先睇吓最新形勢先:

1. 上星期新城市廣場之亂,到現在都仍有好多人討論當日情況及警方是否應該進入新城市廣場執法。果班恐怖份子黃媒毒媒當然係度極力指摘警方,但感覺到市民睇法係兩極,亦有相當多人支持警方當日積極執法,及拘捕咗超過40名暴徒。而林鄭亦於翌日探望受傷警員時,再次用上”暴徒”字眼,這是一個重要訊號。

2. 班愚民在各區貼布事貼,繼上星期在油塘被人趕走後,今個星期在元朗亦被元朗人驅趕。而且各區亦開始見到有人主動出嚟清走/剷走呢D布事貼。可見各區反對班暴民愚民嘅聲音已經漸漸會走出來對抗班暴民,並預計嚟緊日子各區會有更多呢D”民與民相爭”的情況出現。

3. BBC話收到消息人士講,林鄭多次向中央辭職,但中央不批准。現在嘛,我相信香港政府已暫時過了最艱難的時候,由現在起,林鄭更不會再提辭職了。

4. 鄭弱華及陳茂波於今個星期上京開會。有濕9學者及毒媒已經狂打JJ,話呢兩個司長係上京比老共領導人照肺及下令佢地下台。基本上,大家可以不用理會呢D濕九學者及毒媒,因為中央要炒香港官員,根本唔駛佢地上京,所以大家要堅信一點,係呢個國際及犯民港獨L想亂我中華嘅時候,中央不會於現時更換香港的領導領子,因為咁樣做只會更輸了形勢,助長暴徒及反對派的氣炎。

我嘅睇法係:兩個司長上京,係因為中央及有關部委,可能有行動針對香港現在嘅亂局,諮詢佢地意見。當然,中國會採取嘅行動,係唔會大鑼大鼓咁公告於天下嘅,只會私下低調進行,會慢慢收緊對香港嘅處理。舉個例子,香港班暴徒不歡迎國內自由行人士,那麼就各省市就可以私下放慢或收緊有關來港自由行的申請好了……………又或者加強於經濟金融的調查,以堵截西方勢力或金主嘅財政支援和資金流向,………………..又或研究有否法例,可以控告網上煽動暴亂嘅人士…………..這一切只會低調進行…………


5. 據聞開始有為數幾十個嘅暴徒走佬去咗呆灣尋求政治庇護,但又據聞呆灣都不是很願意收呢班暴徒,因為香港都仲未拘捕及起訴佢地,而且暴徒犯事時個個戴哂口罩,好難證明呢批尋求政治庇護嘅人是否暴徒一族云云…………

其實,借口嚟喞,無論外國及呆灣,你嚟一個半個反中人士,嚟尋求政治庇護就會批就會受理唧,以表示呢個國家好”重視人權”,但現在係一班暴徒湧去呆灣,佢地又不是家財萬貫或身懷絕技嘅專業人士,仲要呆灣比錢養埋佢地,最重要係一打開個缺口,跟住就會有好多呢D低端暴徒湧去呆灣,呆灣綠營藍營都一定唔會歡迎佢地………….我放長雙眼等睇呢班暴徒有家歸不得,變身做國際政治人球嘅日子……………

6. 最後就係歐洲議會提案香港不起訴/特赦暴徒單嘢,外交部駐香港公署發表咗聲明措詞罕有地尖銳強硬及嚴厲抨擊歐洲議會。上次嚴厲批評英外首侯偉俊,英國佬即時收咗聲,到現在兩個星期已經無英國佬再公開說三道四。簡單講,外交部今日嘅聲明就係阿爺立場,表示一定會嚴厲搜捕及起訴班暴徒。不起訴?特赦?NO WAY 啦。

到了預測721呢次遊行集會:

1. 至今天(19/7/2019)下午5時新聞報導,警方以公共秩序安全為由,拒絕民陣將終點定在中環終審法院,要求終點改為灣仔盧押道與莊士敦道交界,並須在晚上九時正完結遊行。警方終於強起來與民陣討價還價,基本上警方強民陣就縮,到現在暫時無人出嚟反對呢個安排。

而警方今次嘅還價,某程度上達到咗減少政總被衝擊嘅機會,亦某程度上打亂了民陣及暴徒的部份部署。

2. 人數:今次是民陣繼71之亂後另一個重要嘅示威集結,人數應不會少。但71後經過一連串社會衝擊,我覺得民意已有部份轉向及反彈;另外就是經過連日來衝擊搗亂令到反對派及暴民的政治力量消耗,最後就係暴徒知道警方真係會拉人,都會令到部份人士對今次遊行卻步。參考上次西九高鐵之亂嘅遊行人數,我估計721會出嚟遊行嘅實際(不是民陣自己吹果個)人數約會在10-15萬人之間。

3. 根據劇本,遊行完嘅衝擊先會係主菜。現在改以灣仔為終點,衝擊目標當然以警總為首選,其次就可能是會展及金紫荊廣場或灣仔嘅政府大樓設施。當然,不可以不防,就係班暴徒會不依規定,兵分兩路或走到金鐘,去衝擊政總,呢個可能性非常高。而且灣仔至太古廣場一帶,橫街雜巷比較多,如果有衝擊搗亂,就可能爆發巷戰,暴徒會向橫街雜巷流竄,情況一如幾年前旺角暴亂一樣。

4. 有一個疑問就係:今次暴徒如果受到警方圍捕,會不會又走哂入太古廣場避難?如果有,太古廣場嘅態度又如何?

5. 另一個要考慮就是暴徒背後嘅支援力量,包括西方勢力及金主嘅支援力度。經過多日以來大大小小嘅衝擊和搗亂行動,現時中美貿易戰稍為緩和,美國佬更有意重開談判,在大環境下,西方勢力及金主會否仍強力支援呢班暴徒?金主是否也有在各次衝擊中利益受損?

6. 網上亦有流傳暴徒會裝備更強武力,有說是尖銳的行山杖,汽油彈,鐵通及化學粉末等。相對地,香港政府及警方經過上水及沙田之亂後,可以見到執法力度加強了,今次對民陣721嘅申請亦有討價還價,再加上外交部今天回應歐洲議會嘅聲明,及明天720有支持政府及警方集會集氣,我相信721果日警方會果斷執法,當日遊行後如再有暴徒衝擊,在環境安全及有需要的情況下,有機會會再使用催淚彈及橡膠子彈,以及更加積極拘捕暴徒。所以可以預見,當日出現流血衝突嘅機會相當高。

小結:
今次暴亂大龍鳳,現時形勢下,只有其中一方”完全敗下陣來”,才停息嘅機會。那些要求雙方冷靜、甚或要求政府答應反對派及暴徒要求的建議主張,都係廢嗡及天真妄想。



[ 本帖最後由 大叔5935 於 2019-7-20 01:45 PM 編輯 ]



再打巷戰OK!


引用:
原帖由 andysan4 於 2019-7-19 19:50 發表
再打巷戰OK!
我相信唔少警察都等緊721嘅來臨,唔怕暴徒黎,最怕暴徒唔黎



老尾又出pre alert,即係會有大穫野

[ 本帖最後由 a_drew 於 2019-7-19 08:27 PM 編輯 ]



[隱藏]
支持警察


一磚在手號令天下
雨傘一出誰與爭瘋
跟手買機票走路去台灣



無料到


狹路相逢勇者勝,

仲係到叫包容的假惺惺就別玩了,林鄭講緊你呀!!!

警察都比人打到快死,仲軟手軟腳!!!

[ 本帖最後由 小西灣三少爺 於 2019-7-19 11:15 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 大叔5935 於 2019-7-19 07:23 PM 發表
呢幾日除咗返工好忙,返到屋企睇TVB新聞、白衣強人及十二傳說,仲煲緊幾套劇/紀錄片:

大陸劇:九州縹緲錄、神探柯晨
大陸紀錄片:城市24小時、宵夜江湖、此食此客(第二季)
日劇:餐廳天團

以上誠意推薦,尤其果幾部紀錄片可能令大家對今時今日嘅中國城市面貌及中國基層人民生活會有更多認識。


言歸正傳,先睇吓最新 ...
在家睇直播最舒服, 加埋花生, 哈哈~ 現在好多app 新聞有直播, 追得好貼地架



[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
沙田之役以前,我都以為警方早有準備(因有九龍,上水,屯門之經驗),但最後走入商場打巷戰,從雙方受傷數字去睇,警方係戰敗一方。 所以對於721港島戰役,我吾敢樂觀,希望指揮官可以令我眼前一亮,贏返場勝仗。


對721警方發不反對通知,但就將遊行終點改做灣仔修頓,此舉我認為警方先輸一仗。 假若當日市民到達修頓後,繼續如常經軒尼斯道行至中環站答車離開,警方有能力/有理由阻止?


反對派今次吹雞叫銀髮族,教會,老弱病殘企到最前阻檔警方清場/進攻, 樓主有何睇法?


禮拜日網上亦有人鼓吹元朗/港島東遊行,會否成事?最終會分散示威者,還是警察?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
又黎示威?  好煩呀。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]