• 瀏覽: 3,399
  • 分享: 2
點解我冇被催眠?
 1。因為我認為人必須守法,守法是公民必須做的事,否則社會秩序大亂。
 2。站在守法原則,可以遊行可以不滿但不可以犯法,警察有權執法維持社會秩序。 
3。香港教育真是出現問題,沒有國家概念,祟洋輕中,盲目以為追求民主是核心價值。我開始質疑其實追求民主是否社會的核心價值,重點是,我不會因為不認同政府的某些政策而犯法及仇警。一班烏合之眾原來很容易形成智障思維,獨立批評思考真的十分重要。
 4。我承認自己是中國香港人!

網上討論區呼籲d人不止打警察,仲話殺警 當警察係狗
好陌生,好恐怖 就係泛民,無良政客同外國勢力不斷妖化一個政治議題,搞到一些最容易被煽動的年青人仇警至極點
有警察被咬斷手指,好心痛 但暴徒受傷我不會心痛,係佢地因為愚蠢自己攞黎 警察真係好慘,執法清場又話黑警,被打被鬧變成日常事,遇著暴徒隨時命都冇
最恐怖係好多大家認識的朋友個個都反智,認同縱容犯法行為及仇警,我真係想問佢地的良知是否被埋了在堆田區,點解仲覺得自己的反智行為是正確,一班人癲,就代表癲是常理?

@※※※
為何一大班人一起會集體失智,成烏合之眾?

 
https://youtu.be/is2PRJdiqBs

我身邊個個都中晒黃毒 有朋友話,你知唔知呀,我有個同事識人做警察,話警察佢地個邊特登想令到班示威者變暴徒,係個警察親口同我同事講 (我心諗:人講你就信? ) 你知唔知,咬斷警察手指的人係因為警察挖佢眼呀! 合理化解釋所有暴力事件,好勁架~只要大前提佢地都係反送中,就會成盟友,同情所有暴徒,對暴徒有憐憫的心。 警察呢?警察打人,警察發癲,警察係黑警,警察令示威者變暴徒。 因我冇撞邪,但香港卻有很多人撞邪,中了民主毒,公然犯法,同情暴徒,仇政府仇中仇警,要搞到香港雞犬不寧。 一班群眾被號召後變得沒有靈魂,低智,被催眠,沒有良心,沒有道德法理,集體犯法,幻想自己是革命義士。進入香討影片區



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]