逃難爸爸不是新移民呀,你班人有人性就唔會見到樓下有記者,市民,仇敵警察都唔係無晒人性呀?

這名逃難爸爸現居蘇格蘭,在當地經營教車學校,他與妻子和3名女兒近日來港,卻在新城市廣場遇到警民衝突,當晚不少傳媒都拍到他與女兒們在中庭逃難的驚險一刻。事發時樓上有人投擲雜物,有持盾牌警員在父女旁邊,及後另有照片顯示,一名男記者牽着男子的手,着他們一家離開。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/熱爆話題/352472/沙田遊行-新城市混戰-逃難爸爸fb報平安-感謝警方和記者幫助



附件

yVJAawkazIas6zGsKfGSfjMZvUwlH_KSwCoQvcAqEL0.jpg(130.94 KB)

2019-7-16 16:19

yVJAawkazIas6zGsKfGSfjMZvUwlH_KSwCoQvcAqEL0.jpg

vutfyTaWPtq09-JuD1JGIiXho7ujh1Uh3gEd5N4BHeQ.jpg(89.71 KB)

2019-7-16 16:20

vutfyTaWPtq09-JuD1JGIiXho7ujh1Uh3gEd5N4BHeQ.jpg

被引用(32)
讚!😁😁😁😁


終於有遊客自己出聲,暴徙政棍反省下,唔係有把口話人就大晒


戴口罩頭盔,撐雨傘,四處批鬥人果班人先係獅子狗


忍唔住要再講多次
黃狗全家生癌死,越醫越擴散,醫到破產。



暴徒又話警察打小朋友,原來真相係保護市民


呢啲先至係正常人該做既野。

以為自己高高在上,睇唔起人,笑人毅進仔嗰班香港大學既學生要學了。



又狠打黃媒的臉


好在有警察,如果唔係就慘


俾班睇左1,2張相(呀婆好驚,校長個90碎老豆)就話差佬亂打人,嚇親市民既人知道番個真相囉


你搞清楚事件起因先
無睇報紙就睇電視
做人唔好人云亦云
咁做人唔掂㗎
希望你反省下



暴徒仲有咩講?


屈警果d泛民暴徒渣滓幾時謝天下


斷章取義就係呢d咁, 無見到and reporter.  即係你地成日話既黑記呀。


黃屍 : 又請臨記 !