• 瀏覽: 48,397
  • 回覆: 304
  • 追帖: 5
  • 分享: 39
+4
逃犯條例只係煙幕,真正嘅目標係“明日大嶼”!
一開始,我已經奇怪點解咁早就叫林鄭下台呢?咁樣唔合邏輯,宜家終於明白!
再加上今次事件,建制派亦都顯得唔齊心,同以往有別,新界班鄉黑更加無出過一句聲,諗諗下,哦~ 明日大嶼!
呢次攪亂香港嘅,應該唔止美資英資,我估本地地產商、新界鄉黑都應該有份,佢地借呢次逃犯條例嚟將林鄭拉下台,想明日大嶼壽終正寢先至係真正目的!
一個為香港平民嘅計劃,損害咗班團有大量新界農地嘅地產商嘅利益,也損害了用低價買入丁權起別墅賺到盆滿砵滿嘅鄉黑,所以佢地一早想將林鄭拉下馬!
香港人,成日話無屋住捱貴租,你地成日出嚟反嗰班傻仔,以後唔好怨呀!係你地自己攞嚟㗎,死傻仔!
董特首為了巿民,推出八萬五建屋計劃,結果引發大規模示威,被迫拉下馬。
今日林鄭特首為解決多年房屋問題,推出明日大嶼計劃,又有一大班傻仔被誤導走出嚟示威,林鄭特首如果唔堅持下去,香港人以後繼續捱愈來愈高嘅樓價同租金,就唔好再怨政府了!根本邊個特首想起樓,背後班既得利益者就會煽動群眾反政府,你地醒未呀?!

我只係想盡一分綿力,去提醒宜家買唔起樓,或者租緊貴樓嘅人,你地成日出嚟做傀儡,俾人利用去反政府,到底你地係咪想一世就咁過?政府唔啱官員唔啱,可以多啲反映意見,一定要和平同理性,為巿民添煩添亂去企圖推翻個政府,大家只會繼續被地產霸權操縱,結果一世為奴。

食力簡一向支持政府,今日走出嚟反林鄭,真的是不滿施政嗎?還是另有目的?耐人尋味…


呢個姓田嘅又係好早表態反林鄭政府嘅所謂建制派老臣子,他,又是為了公義嗎?不要緊,反正有傻仔信了。


[ 本帖最後由 非誠勿妖 於 2019-7-18 11:17 AM 編輯 ]



照咁落去,香港人嘅住屋問題,有排都未可以解決呀,呢啲係咪叫自作孽?


林鄭下台,唔填海,香港樓價同租金想跌都難,有班人極力反林鄭,就係唔想價格下跌,醒下啦,香港人。


你地仲未醒呀?


[隱藏]
其實真正目的係幫菜菜子助選


今次連建制派都作反,原來係有內鬼!
中央政府必須要做番啲野,捉鬼呀!



明日大嶼已壽終正寢,暴徒們,合約完了,你們可以叫老闆出糧了,收工了。


建制派裡頭都有反明日大嶼嘅內鬼,所以今次建制派一啲都唔團結。


呢次唔止反對派港獨想滅聲,連建制派都想拉林鄭下馬,你就知有問題啦。


[隱藏]
支持林鄭繼續發展明日大嶼!


你地有冇見到上水果日,果個侯xx出嚟話幫手,此人一出,已證明了。


這是江派翻盤嘅大好機會


個個禮拜都去(玩)


切脂同家破人亡嗰兩家人好可疑


[隱藏]
頗新鮮的角度,難怪又派水又支持後生仔~~~今日鄉議局終於都出聲啦~🤔🤔🤔


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]