引用:
原帖由 smallcannon2002 於 2019-7-15 22:54 發表
呢個所謂女街坊代表整個沙田? 咁好呀, 以後沙田有咩殺人放火, 打家劫舍, 強姦非禮, 違例泊車, 都記住唔好報警, 唔好搵警察呀。
又來歪理,為何暴龍有糧出?學堂宣誓左乜嘢?



被引用(13)
講歪理
邊個夠你地黎?
自恃正義就可以目無法紀而不負責任



保護市民。

但當有痴線嘅市民影響其他大眾市民, 選擇就要出嚟對付黐線的市民, 來守護 大部分市民



維持治安囉, 暴徒令沙田有好治安嗎?


警察係受薪保護冇犯法市民生命同財產


睇吾過眼....你所說才是歪理,警察訾言是維護社會秩序,保障市民生命財產,(係市民吾係暴徒)...
重有吾係暴龍係速龍小隊,同我地既速龍一樣都是世界第一的....



妳強詞奪理,歪理邊夠口罩人多


警方是維持社會秩序!
暴徒是破壞秩序!

民主社會人人平等,無人可以因為任何原因傷害別人!



保護市民(唔包括暴民)生命財產 維持治安、秩序


雖然佢哋有糧出,但我唔會搵警察囉,明知警察會殺人放火,姦淫擄掠都仲搵佢嚟咪即是自找麻煩。


講咁多做咩? 洗吾白㗎! 仆街暴徒!


佢有糧出,代表可以俾人踐踏嗎?
可能你老母做雞,人人俾錢任插



Diu! 人地有工作有責任就當然有糧出,你日日不務正業係社會攪破懷,在家日日打飛機,點X會有糧出?


永遠批評警察,冇腦的人就會覆你:有事唔好搵警察⋯
講到佢地做義工咁,放心啦,你係做義工我實唔會麻煩你ge⋯但警察份糧邊個比? 警察職務係做咩?