《東張西望》女神林泳淘(Wingto)再展敢言本色。日前,日本大塚製藥旗下寶礦力的香港公司抽起在TVB的廣告,雖然後來寶礦力的日本總公司回應指,為此事帶來不便致歉,不過已引起大批網民表示支持寶礦力。 林泳淘在昨晚(7月11日)於個人IG Story分享一張拿着寶礦力去看《反斗奇兵4》(Toy Story 4)的照片,在此敏感時刻,林泳淘此舉似是暗諷大台。



TVB藝人林泳淘
竟然支持黃絲杯葛TVB廣告行動
公開盲反你自己間公司TVB
腦殘博上位,下次喺咪等你撐黃絲包圍TVB?


新聞來源連結:
https://topick.hket.com/article/2398440/林泳淘繼續大膽表態 《東張西望》女神林泳淘無懼大台再雪藏



被引用(16)
上次都話自己講錯野,今次直頭挑戰TVB,可以話永不超生,可能佢已經有後路!


波大冇腦,重要係假大胸


通常表態前都唔知後果係咩,歡迎表態


有guts! 份糧甘少唔包賣良知!


delete

[ 本帖最後由 16771699 於 2019-10-10 09:11 AM 編輯 ]



女神ig下毒撚既留言,果然痴痴呆呆坐埋一枱



雪得


Wingto 好靚女


假樣假波,有乜好?


呵呵...支持任何事物都可以,但與公司方向理念不一樣,就辭職不干吧,對雙方都係好事!! 


無記,炒佢啦。


黃絲認為警察係應該唔撈,點解條女仲要返無線?


支持wingwing…………講出全港心聲…………好……


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽