提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
被引用(12)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
當然唔係啦, 佢唔係因為驚被控打鬥, 佢係想特登叫人影條片, 去話俾人知藍C的質素係幾差, 自己的質素好高


沒辦法啦,現在著黑衫出街,病了帶口罩,和手袋有個剪指夾器都好高危,隨時要坐或受到習極

[ 本帖最後由 淡淡情何以堪 於 2019-7-11 08:00 PM 編輯 ]



明知有人拍緊,唔還拖扮弱者啫,屌你老味唔還拖都識走開呀嘛?專登响個鏡頭範圍食完一拳又一拳搏同情?

白痴先會信你,不過原來呢個世界真係咁多白痴 !



係呀!怕傷及磨菇呀!聽講佢一出大海無量就九龍灣都下陷呀!幾撚緊要呀佢d功夫!


掟磚時,用鐵枝插警察時,有冇顧全大局?暴力衝擊警察,衝擊立法會時,有冇顧全大局?講兩句就想美化暴徒?食屎啦!


咁追封為烈士


黃畜一係收錢做野,一係冇思考自立。


同意!
被打一拳之後,就應該叫其他人幫手捉住肥佬,以免佢打完人就走。
第二拳開始就無需要承受!



你試下佢!有磚有口罩喺身遇唔還手吖!柒頭!講到大義懍然咁!圍人你地就叻!冇佐兩件法器加持就笠水!


你睇清楚佢已腳震震重震過貓皇到扒街添!


重有下次?你都好憎佢喎