我見呢位先生手冇吋鐵喎,仲要冇磚頭,拳拳有愛,算好和平


被引用(12)
佢仲好似冇頭盔口罩,係咪呢?我睇唔到!

不過,成件事發生時,係咪有記者在現場拍攝?如果係,個記者係最冷血,仲要將鏡頭前清空D人(應該是佢地刻意讓開)等記者拍得清楚D!

我見好多暴徒攻擊襲擊警察時的片段是好多人在鏡頭前刻意左擋右擋,這種記者非常劣質!



應該特赦


手毛寸鐵呢D先糸


黃先生手無寸鐵,被人渣用好硬淨的面襲擊手部,仲要被拉,真係無天理。強烈要求警方立即放人,並拘捕施襲的跆拳道黑帶人渣。😂


,曠進乳,係試下被幾個黑衣人圍下先?

冇打人,學你班PK姐

[ 本帖最後由 中了民主毒 於 2019-7-11 06:02 PM 編輯 ]



雖然係歪理,但係都係班暴徒野出嚟嘅禍,佢哋都係最鍾意用呢個歪理去為非作歹...

[ 本帖最後由 leungjeffrey 於 2019-7-11 06:22 PM 編輯 ]



明明手無吋鐵 一定係佢塊面吸引左個拳頭埋去


當然啦,用手,最多是兩人行為不檢,一定和平過打人,掟磚,襲警。


咁和平,大家市民,街坊,朋友,不妨同黃絲一齊行為不檢。睇下佢哋敢唔敢報警。


下次出愛心頭槌


嘩哈哈😄


仆街!你嗰句拳拳有愛我笑咗出黎