• 瀏覽: 4,299
  • 回覆: 19
+11
香港反送中運動持續,一直支持運動的歌手何韻詩,今日到瑞士日內瓦,在聯合國人權理事會的例會上發表...



香港反送中運動持續,一直支持運動的歌手何韻詩,今日到瑞士日內瓦,在聯合國人權理事會的例會上發表兩分鐘演說,講解香港最新狀況,但她的發言兩度被中國代表打斷。

何韻詩的發言主要圍繞香港反送中運動,指上月有 200 萬人上街,反對修例拆毀香港和中國的防火牆,但中國代表很快提出抗議,指香港是中華人民共和國的組成部份,形容何韻詩是「所謂 NGO 代表」,將香港與中國並列,違反了聯合國憲章。

之後何韻詩繼續發言,指發送中運動中,已經有數十人被捕,四人自殺,成因是因為香港的高度自治不斷被蠶食,在北京的阻撓下香港至今仍未有普選,中方更否定中英聯合聲明的效力;中方代表再次提出抗議,指何韻詩不斷攻擊一國兩制制度,中方堅決反對,會議副主席討論後,繼續讓何韻詩發言,何韻詩最終呼籲聯合國,舉行緊急會議保護香港,又指中國不尊重人權,人權議會應將中國除名。



呢位中方代表好似好多野講咁喎,2分鐘好心就比人講晒佢,再反駁先型架嘛,冇D風度

新聞來源連結:
https://thestandnews.com/politics/何韻詩聯合國發言-兩度被中國代表打斷/



第二次打斷佢其實係因為佢講咗咩?


證明了香港真的有言論自由!


人地聯合國比得佢上黎講,你中國就收聲啦。中國永遠去到國際層面就會做出失禮既事。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
D中國人咁撚冇禮貌架,不過明嘅,講中左痛點,係會緊張D嘅。


誰邀請她上聯合國演講的?

想把香港事務變成國際問題,外國勢力的干預非常明確了!

中國可以借基婆的演講(基婆是加籍),確認有外國勢力的干預,以後鎮壓都會冠上「外國勢力」、「顏色革命」,



傳:磨出國際!


豆腐C 既馬騮戲, 係人都知係個咩人權會香港分會果班反中鬼同漢奸安排既, 至於點解佢地安排件加藉只有中學水平既人去獻世出醜? 要問返佢地囉.

講返中國代表打斷個小丑戲, 係因為佢既瘋言瘋語違反左聯合國規範, 呢樣毒果梗唔講啦, 仲唔夠獻世咩.



附件

FK0669.png(93.16 KB)

2019-7-9 10:06

FK0669.png

[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
叫佢上去講, 太兒戲吧


中國下次叫葉劉去聯合國講嘛

[ 本帖最後由 pompas 於 2019-7-9 04:54 PM 編輯 ]



咁咪睇下聯合國點回應囉



泛民自己唔要 831 普選都有得講... 
咁美國到今日都無普選咪死得... 



[隱藏]
打斷發言係一種表態技巧,不作斷的話會表示接受對方嘅言論,所以打斷對話係一種表態機制,合適時是需要使用的。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]