林卓廷稱警方使用致命武力促立即停止

民主黨立法會議員林卓廷表示,警方昨晚在旺角清場時曾用警棍上而下揮動,令示威者頭部受傷,是使用致命武力,又指當時示威者並無主動襲警,警方無理由使用致命武力,要求警方停止有關做法。他又指,有警員昨日挑釁示威者,唆使他人在公眾地方非法毆鬥,並有警員用盾牌和手肘襲擊記者,絕不能接受。他表示,會去信行政長官林鄭月娥、保安局長李家超和警務處長盧偉聰,要求調查事件,並回應示威者訴求。

對於自由黨榮譽主席田北俊,要求主席張宇人辭任行政會議成員,林卓廷認為並不可平息民怨,又指問題根源在於政治制度崩壞,行政會議欠缺健康平衡的聲音,認為要盡快落實雙普選,才能處理社會根本矛盾。


-------------------------------------------------------------------
對付暴徒,警方只係使用警棍,咁都算係致命武力咩?

新聞來源連結:
http://www.881903.com/Page/ZH-TW/newsdetail.aspx?ItemId=1129359&csid=261_341



被引用(39)
回應"今次還未使用致命武力,可考慮下次使用"


家下製止暴亂暴動播! 唔通用條籐條去打d暴徒呀? 高貴嘅民主黨立法會議員林卓廷.
你地d暴徒用磚用鐵枝飛擲警察, 咁唔係致命暴力呀?

[ 本帖最後由 tinlong 於 2019-7-8 05:02 PM 編輯 ]



下次警察只能間尺打pat pat


日日睇歪理真係好煩


呢堆日日高叫警察濫用暴力的反對派畜生, 狼來了說多了只有白痴才信


陳仔
雖然樓市同你睇法唔同
但而句撐你



三白眼上次比示威者打,佢就係嫌未夠爽


姓林嗰個都 on 七九


原來民主黨立法會議員林卓廷支持非法集會?


其實最致諸香港死地嘅根本係泛民嘅洗腦灌輸,破壞香港年青人已經唔高嘅智商,及開始腦退化嘅中老一族其思想。點解林議員唔講嘅?


警棍能殺螞蟻
仲唔係致命武器
諗諗下警方本身都係武器
所以警察不能出動



警棍都係致命武器?
示威者揸住十大武器之一喎!把遮肯定比警棍長、比較硬,更加有殺傷力。



促死冚家鏟犯民暴徙,個個冚家鏟,,作為香港人真係好憎你呢班人渣


不如請 林已完 (三白眼)提出具體建議,點樣去將彌敦道回復行車正常 !