• 瀏覽: 2,416
  • 回覆: 2
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
因為盡心,我哋總有收獲,因為盡力,我哋總有進步。得失系一種心境,人生就系一種緣分,無悔就行。
粽子機成本遠低於四妹,可以大量替換舊三代作本土/近海防衛,對付肥電綽綽有餘。


引用:
原帖由 家幼的小弓弩 於 2019-6-29 04:23 PM 發表
提起中國嘅五代戰機,除咗殲-20,實際上還有一款殲-31。之不過相比較驚艷亮相嘅殲-20戰機,殲-31卻略顯「低調」,以至於經常被人遺忘。而喺近日,殲-31隱身戰機再次亮相海外,其中有個細節或許會帶畀我哋驚喜。
喺6月17日嘅巴黎航展上,中國嘅殲-31嘅模型展示亮相,作為中國戰斗機嘅代表。巴黎航展系世界上規模最大,也系最後名氣嘅國際航空航天展覽會,能參加嘅軍機都系經過各國精挑細選嘅。雖講殲-31 僅系模型登場,但系喺模型機上,我哋卻發現了一個很有意思嘅現象——殲-31嘅外形又有了新嘅變化呢,或許暗示了新嘅型號
都未定型,何來新嘅型號?



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]