• 瀏覽: 5,569
  • 回覆: 20
  • 分享: 2
+4
OPPO 早前公開的熒幕下鏡頭技術,終於在 MWC 上海中正式亮相。官方更將有關功能稱為「透視全熒幕」,更表示這是他們對新一代手機創新探索的成果,可以為用家帶來更完整的熒幕視野,同時完拍攝、顯示、人面辨識及視像通話等功能。



OPPO 官方表示,為完成「透視全熒幕」,他們採用特別訂製的鏡頭模組,希望增加拍攝時捕捉到的光線,同時以分區域顯示的方式配上更透光的熒幕才料,讓光線可以順利穿過熒幕,應付日常拍攝需要。



在拍攝質素方面,早前
OPPO
副總裁沈義人就已經在微博上向支持者「打底」,指用家不應該有太大期望。而外國科技網站《Engadget》實試後更發現,現場展示的工程機拍攝時畫面不夠清晰,效果不如理想。而官方則表示,他們透過不同演算法,已能夠為用家提供完整拍照體驗,而未來亦有望支援「美顏」及濾鏡等不同功能。不過,現場工作人員並未透露搭載「透視全熒幕」的新機將於何時推出,只表示將會「在不久將來正式推出」。





除熒幕下鏡頭技術外,
OPPO 同時在會場正式公布另一項新技術「無網路通訊技術」。官方表示透過有關技術,用家可以不依靠手機網路、 Wi-Fi 及藍牙,直接與 3
公里內的 OPPO 手機進行短訊或語音通訊,更可以直接通話。官方指,有關技術需要透過 OPPO
的特製通訊晶片,只需要裝置之間處於訊號搜索範圍內即可進行通訊,不過官方同樣未有透露有關功能將於何時推出。






=====

到OPPO出招了! 好期待! 到時睇下佢同小米邊個做屏下鏡頭做得好D!

新聞來源連結:
https://unwire.hk/2019/06/28/oppo-under-screen-camera/mobile-phone/



不過記者可以放心, 手機「M字額」唔會咁快成為絕響, 因為蘋果至少會用多兩三年M字額先追上.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又抄平果. 


[隱藏]
引用:
原帖由 我要真發達復活 於 2019-6-30 03:19 AM 發表
又抄平果. 
抄平果未開發的技術



抄蘋果果個刨蘿蔔絲...手機?


之前唔係小米發佈左咩?


全屏正,就算自拍差左都唔緊要,1年都唔知有冇自拍過1張相


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
期待出現喺下一部OnePlus度


引用:
原帖由 我要真發達復活 於 2019-6-30 03:19 AM 發表
又抄平果.  
應該係又抄蘋果概念😂😂😂



引用:
原帖由 一個飯煲三個蓋 於 2019-6-30 03:13 AM 發表
其實M額真係咁差?用落我就唔覺囉。起碼華為個3D顏面識別解鎖超好用可靠。屏下鏡頭可以做到同樣效果嗎?
各花入各眼. 我就送比我都唔會用M子額機. 就算係國產的都唔會用.

至於屏下鏡頭可否做到3D顏面識別, 就睇下佢地研究成點啦. 理論上, 相都影到, 冇理由人面識別反而唔得.



引用:
原帖由 我要真發達復活 於 2019-6-30 03:19 AM 發表
又抄平果. 
坐左時光機去抄平果兩三年後的技術.



引用:
原帖由 poonhk 於 2019-6-30 08:03 AM 發表
之前唔係小米發佈左咩?
係. 小米同OPPO都研究緊. 其實三叔之前都有傳有類似研究, 但就仲未發佈, 估計係進度未得, 未可以拎出來比人睇住.



[隱藏]
引用:
原帖由 自脫胸罩屈非禮 於 2019-6-30 09:19 AM 發表
奧普科技,步步高陞!
大陸勁多人用。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]