引用:
原帖由 tktprim 於 2019-6-25 07:12 AM 發表
在電視畫面見到,有兩個鏡頭拍攝到,有兩個年輕人,一個男,一個女,阻住其他人進入稅務大樓,被人責駡,他們兩個不斷說 "對不住、對不住",但又依然阻住別人,我覺得他們的行爲很低能。此外又見到,有個男人叫攔路年輕人唔好影響其他人,年輕人回應說:‘政治就是影響所有人’,好大條道理啊。
我覺得不是所有年輕香港人都好似他們咁低智商的,但爲數可能不少,這會直接拖累香港的發展。
如果佔 ...
唔係可能,現在已經係了,來緊30年,香港會仆街,唔好吊住,有人實會問我怎解唔死返上大陸?冇錯,正在籌備中,💪💪💪

[ 本帖最後由 商界長長主題 於 2019-6-25 08:05 AM 編輯 ]



被引用(2)
真係架!香港正淪落到4,5線城市,唔反中嘅都有機會遷入大灣區,最近內地嘅動作,好明顯就係要做兩手準備。當然,反中又點會咁好計謀。


班傻hi叫你返大陸
但唔明點解班傻hi要留係被中國管治嘅香港
香港係中國人嘅地方
係走都係班漢奸走