有網民發起「接放工」行動,「以不影響法院、醫院、消防、救援情況下,癱瘓政府部門運作」。約百多名市民抵達稅務大樓大堂後,部分人坐在地上,亦有人站在出入口,部分人舉起寫上「反對警察濫用暴力」、「成立獨立調查委員會」的標語。示威者開路予離開大樓的市民,同時堵塞入口通道。有市民不滿未能進入大樓,與在場示威者理論,有示威者向市民道歉,又在場唱詩歌。
有網站貼文指,今日的「流水佔領」是要癱瘓政府部門運作,他們在佔領政府機構、確認公務員撤離後,將轉往下個運作中的政府機關。終於有市民敢出來不滿...繼續佔領..."燒"費民意...

新聞來源連結:
https://www.am730.com.hk/news/新聞/【逃犯條例】有市民不滿未能進入稅務大樓與示威者理論-177692?fbclid=IwAR1UDcQys6mmJwahTO-6A6hWNUFRHXiYCWH0DBJCULq0VBrn-WabG9CdQPo



被引用(46)
暴徒始終係暴徒


出來遊街示威嘅走地豬縱容嘅後果,慢慢受,慢慢就會慣


班「本土垃圾」真係太得閒


都話王屎民智未開架啦
市民係有權利進入
你剝奪人地既權利
仲講乜野民主



呢班低B仔女, 做埋d on 9乞人憎野, 本來市民支持同情你地.
家下你地影響民生/人地嘅自由, 你地一定會失敗.



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港病了


佢地周圍攪事,搏有人報警,咁又有得同警方玩嘢啦


政府呢次就正常啦
等呢班人失去所有民意就對啦



你班PK,有正常事唔去做,周圍攪事
屌你,重係到唱聖詩扮教徒,陶污神的名



此名市民好勇敢!


612參加者今時今日有冇發覺自己拿石砸自己的腳


癱瘓政府運作有咩用?受害者係邊個?都未搞得清楚?受害者咪又係一般市民?
假設你癱瘓醫院運作,受害者就係病人,癱瘓警察運作,更加戡茲事體大,分分鐘市民生命財產受到威脅。
你地口口聲聲為民所想,為民所做,但主要敵人唔係一般市民,也不是一般公職人員,要癱瘓就癱瘓高官出糧,等佢地冇錢使,而又唔令市民不便及受害,我就話你叻仔嘞。