行政長官林鄭月娥前日就《逃犯條例》修訂向市民道歉,民主派對此「不收貨」,六個大學大專學生會及學聯向林鄭月娥發最後通牒,要求今日傍晚五時前回應四大訴求,包括撤回修例草案、收回「6.12」暴動定性等,否則會升級抗爭行動,包括號召市民在明日包圍政府總部,以及支持市民自發的各種不合作運動,如阻塞港鐵。

港鐵九龍塘站約中午時分,有男子腳部被卡在列車與月台之間,致列車未能開出,有乘客質疑男子故意阻礙列車開出,擾攘一輪後,在港鐵職員協助下安全返回月台。






開始犯眾憎活動?



新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/1027090-香港-【逃犯條例】大專學界要求政府五時前回應訴求+九龍塘站疑有不合作運動

[ 本帖最後由 男E 於 2019-6-20 01:01 PM 編輯 ]



被引用(45)
支持佢哋咁做,由得佢地擾民。佢哋擾民除了擾其他人,仲擾埋佢哋鳩嗡二百萬嘅支持者。


專登插隻腳落去的話,鬼唔望整斷埋!

即管做不合作運動吧,只會令支持者流失,同佔中結果一樣。



唔好抬走佢,夾死佢呀嘛


十卜
班港豬掛住返工,阻下佢地都好



港鐵公司

抵你有今日

平時d服務水平咁垃圾,沙中線施工時監督不力,搞到d鋼筋剪短咗

仲諗住呃市民,搵埋個胡塗官馬x亨做主席

搞到一鑊泡



如果阻到我就送佢終, X佢老母!


有無考慮下當車埋站時直接跳落去,咁樣仲阻得耐


支持班暴徒做多d~等大家睇清楚真面目~


做埋 與民為敵事,做多d啦,厭少呀,未夠黑人憎


呢班人根本冇正常過
意料之內



就是高教普及平民化導至一般無知遊手好閒低劣學生掛名入什么增加學位課程!對國際政冶與世界局勢白痴的一般平庸學生不要說知道自己正處于一個什么世界大環境都成為一個問題,別奢望這類在香港黃金年代出生的人,享受食來張口,女來張開大腿撲嘢青頭仔,壓根兒就把上幾代辛苦打拼得來今天香港繁榮安定完全毀滅在他們手上!可惜!可惜!今天惡果就是你們這邦滅絕天良狗崽子所創造給香港,別怪人家不照顧香港,今天你們反民族團結反叛祖宗的暴動自由制造出來自由任意暴動必須有一定后果讓那愛自由暴動的青頭仔和鮑女承擔起來!別害慘咋們一般平民百姓,你們做你們自己的!別說代表咋們的“香港人”,回為你們正正是“香港燃(L一69)”


太過幼稚,呢d就係香港大學生?壞腦學生就真。呢d真係犯眾憎啦。


依家啲大學生……😂😂


真係x傴老母,犯眾憎