支持政府和警察放軟手腳來做 ! 既然民憤得咁緊要做咁多做乜 ? 幾屆特首貪曾如果唔係衰貪心係最舒服的一個 !
一方面講做好呢份工一方面就HEA做 , 佢唔係衰貪心就無風無浪做完特首呢份工 ! 中央俾任務你就HEA做反正冇人會覺得為香港好 !
香港愚民太多冇得救要霸街由你霸 , 燒咗立法會就休息等重建 , 警察唔使再吃力不討好唔使辛苦 !
等其他市民由支持變頂唔順互片先收拾殘局 !
林鄭放棄吧 ! 咩都唔做乾耗先係最好做法 , 自作孽不可活呀 !



呢幾日如果話打工仔唔關心政治,就一定係呃你。
話說有打工仔好奇,香港人向來都有種傳統智慧叫「少做少錯」,唔明點解今次政府會咁做,無啦啦搞個大頭佛?
有網民甚至開始緬懷前特首曾蔭權作風,最好「唔做就唔錯」。
有打工仔評價「用結果嚟講,的確係佢(曾蔭權)最好……政治上佢比較貼近香港人想法」

新聞來源連結:
https://hk.finance.yahoo.com/news/有打工仔緬懷曾蔭權智慧-少做少錯-030821570.html

[ 本帖最後由 supremeabc 於 2019-6-17 07:16 PM 編輯 ]



被引用(34)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
乜7都外判,最差一位!


香港樓價失控係咁升就係哩條PK冇做野呀白X


無錯,曾蔭權喺做政務司司長果陣已經係好低調,乜野都係董伯伯受晒。到佢做特首果陣都係打份工就算,呢招的確係好work

到到CY上場,到而家林鄭,其實真心係做實事嘅人。可惜香港人根本唔會理你做唔做實事,逢中必反先係佢地最想要嘅



少做少錯? 唔系佢嗰七年無為而治,香港都唔會攪到而家貧富差距咁大,樓價升到咁脫離現實,今日咁多後生仔出黎攪事,離唔開佢嗰七年!


你真系想要個咁嘅特首嗎?近五十年來官商勾結最嚴重嘅千古罪人


曾狗係最仆街嘅特首,就係呢條友令樓價,物價狂漲,仲好意思話佢好!?


出面好多人話今次逃犯條例係林鄭自己想出來方法向共產黨繳功,我話簡直係荒天下之大謬,因為共產黨有一個中聯辦在香港施政,並不是特區政府獨立施政。(香港特區政府根本是共產黨傀儡)

自2013年3月習近平當上國家主席後,香港所有事務必須由習近平批准,然後交由中聯辦指令香港特首執行任務。2016年梁振英因UGL貪污而遭遇北京下令停止特首職務,當時梁振英只向香港市民說因屋企煲落湯,唔得閒做特首,所以梁振英劈炮唔撈特首,不是中央叫梁振英不選下屆特首。(其實是習近平落命令特首必須換人)

陶傑和很多網上主持人簡直不知所謂,不識政治,又不識時勢,不知現在共產黨牢牢管治香港,即是香港事務都由共產黨落命令執行,不容香港特首單獨行事,如香港特首單獨行事,將會死得不明不白!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
之前又話佢係高樓價元兇喔,又話佢唔推政改,無民煮豉油。DLLM,班pk玩晒啦!日日打倒昨天的我。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
貪曾?正仆街,少做少錯?起少啲屋(包括居屋和公屋),遺禍人間,唔死冇L用


真係㗎我而家返工都係咁嘅 少做少錯唔做唔錯


林鄭都係鬥唔過無知香港人架喇,放棄算喇,做個曾蔭權算