引用:
原帖由 Htfung000 於 2019-6-17 03:18 PM 發表
證明你個仔仲未被洗腦成功,恭喜ヾ ^_^♪
我真是唔明,呢兩日,正反雙方既野我都睇晒,但我又真是不明點解要反修例?

有一些市民仲要帶埋下一代去行,其實咁細,他們明嗎?做父母想既野真是對嗎?

我真是唔明



被引用(15)
印象中香港人大亢奮潮有:
1)九七排隊炒樓
2)九九炒麥當勞史諾比公仔
3)佔中
4)反送中



你要引導他想想,修例後立咗法有乜嘢人唔鐘意(會驚),唔修例立唔到法有乜嘢人覺得好(唔驚)?


不要扮中立
己看出你是什麼人



有90%既人行出黎係唔知為咩


修例之後就可以引度外國商人返大陸同凍結其資產,所以美國即時話佢地都修例對付番有份決策條例既官員,修例成功呢班外商一定離港,咁就會有大量人失業股市都可能出問題之後樓價下跌,所以咁多人出黎行街最主要原因係咁,唔係怕條例做香港人返大陸,如果要捉早就捉哂班泛民同肥佬黎你睇佢地咁多年都冇事就知,中國根本唔放你班泛民在眼內,中國既敵人由始至終都係美國,修例係憎對美國就好似佢地引度華為太子女一樣


今日先去接契仔放學 問佢有沒被老師灌輸反政府思想  如果有就同契爺講 等我搵人打獲佢


哦⋯⋯因為暴力黃狗大刀是智商低容易被利用⋯⋯
所以吾會諗呢D問題



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我公司有幾個同事做咗你所講嘅嘢,我亦問咗佢地為乜咁做,佢哋答反惡法,我問法有幾惡,佢哋話唔駛知 details... 😓


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
父母都未明、點教子女?!
若子女在外地被人殺咗;凶手逃脫返咗嚟香港、這父母就明白何謂「公義」。
小弟相信從現在起「反修例」的人士內心都會有隻「鬼」!



最低智嘅係教埋D小朋友講大話,冇掟磚、冇用鐵枝攻擊警察⋯⋯
將來D小朋友長大後,用磚頭、用鐵枝攻擊呢D為人父母時會話冇使用暴力



他們不是反對條例內容,是反中恐共才對


逃犯條例現時最大受害者係那些真正已犯法或疑犯,例如貪污,殺人......。

而反對派認為中國「可能」會老屈某些香港人,而就係用呢個「可能」,不斷借題發揮,反正年青的一代信了。

今次推翻了逃犯條例,那麼今次最大受益人是誰呢?
是現在的年青人嗎?不是,因為他們幫了真正的逃犯和疑犯,所以真正的逃犯疑犯們才是今次的贏家,最大受益者。

任何國家,任何時代,年青人是最好被利用的工具,只要挑起理由,即使只是「可能」的理由,只要令到他感到害怕,沒有安全感,就可以挑起他們情緒,利用他們。

今次幕後搞手,準備了一班死仕,點樣挖定磚,準備鐵枝,到那些「年青人」到了,就可以手到拿來!

[ 本帖最後由 GREATALEX 於 2019-6-18 08:48 AM 編輯 ]