我自問學識小,但眼見咁多人上街去反對政府呢件事,都值得深思一下

仔問我,其實唔犯法不就是無事嗎?點解咁怕,要去反對修例?



被引用(95)
我認為其中一個原因是人有現狀偏見,即是說眼前若有幾個新選項要你選擇,通常你會選擇維持現狀,因為這是最不需動腦力去分析思考的。(人其實很懶,能不動腦便盡量不動腦,會動腦再三思考的我們稱之為理性)。
我認為今次政府一句「補法例漏洞」到后來不足以抵消市民的恐中情緒。香港有很多逃犯?嚴重地影響著社會的穩定?為甚麼市民一直無感?修例后阿爺可隨意到香港抓人?
在很多問題未釐清半信半疑時,現狀偏見效用主導了人們的行動便不奇怪了。



因為佢無犯法,有人會屈佢犯法囉


唔同立場有不同答法

反對修訂逃犯條例,你可帶他去參與!

👉🏻支持修訂逃犯條例的,你可以給他看以下影片

https://youtu.be/zffGd8RQhTA
美國掠奪一個地方的四部曲

https://youtu.be/Uhl1Nalofxs
2012榮耀盼望 Vol.478 時事追擊:《美國掠奪一個地方的四部曲》應驗篇

https://youtu.be/agIswe12Bis
2012榮耀盼望Vol.248共和與民主的意義(佔中事件分析)

[ 本帖最後由 fungdin2000 於 2019-6-17 05:51 PM 編輯 ]



身為尊貴會員,唔好在這裹扮你問我答D仆x嘢啦,唔明上utube 睇,在這裹問土共,真係問你老X。


點樣答,視乎你個仔幾大
如果10歲以下,就簡單講d人搞錯左,不過一定唔可以犯法用磚掟人
如果10歲以上,就可以講多d國際競爭,香港歷史上一直係前線。外國怕中國叻過佢地,就講大話呃人反政府。
如果20歲以上,可以逐條條文討論。



嗰班人心有鬼!


Nil

[ 本帖最後由 臘鴨皇 於 2019-6-18 01:14 PM 編輯 ]



如果你係有正常思維的這是小學問題


你同你個仔講:

因為啲人屁股決定立場,立場決定態度,態度決定一切!

淨係識得用屁股諗嘢,係咪都反!



之前有人犯法,走返來香港,逃避責任,欠公義


成件事有幾個重要關鍵位:
1. 政府點解要立法
2. 反對的人提出甚麽理由/擔憂
3. 他們的擔憂是否合理
4. 學生年輕人有否衝擊警方,使用暴力,有否超出和平示威的認可範圍
5. 警方驅散群眾時有否過渡使用武力。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
因為香港人很多沒有在大陸住過。我在大陸住過兩年。玩都20年。一次差館的都未上過。我真係唔明奉公守法要驚什麼。