警方盡責平亂,警察何辜!

警察何辜!反修例暴動中,警方盡責平亂,卻被反對派抹黑成濫用暴力,令不少人對執法者加以指摘。網傳片段,只見有人在街頭喪鬧警察!為警抱不平。

新聞來源連結:
https://hkgpao.com/articles/1003107



被引用(37)
唔係警察612既行為,昨天唔會有咁多人

當然我同意只係極少數既警察按耐不住,不守規,不是以保護市民而是以傷害市民為出發點,絕大部份警察仍是盡責的。同樣,少數人是攪事份子,但絕大多數示威者是良民,定性「暴動」真係講唔過去。

揪出瘀血就是了,護短沒益處。你唔認同既,無辦法還警方一個公道。



提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
現場大量人士影到大量人响雨傘遮擋下從後瘋狂掟磚,必要時便會交給警方


只是盡責平亂?

咁會講
記你老x ?
夠膽出來丫自由西 ?
又向示威者互舉中指?
會向一位冇武器冇反抗已被制服既示威者繼續拳打腳踢?

當然這可能只是一部份警員仇狠示威者
但掟磚既示威者咪一樣只是小數



支持警察。


湖南武警施暴、港警當災!慘!


政務司張建宗已表明將示威定性為暴動,與政府高層沒關。警方自己決定。

自己睇,6月9日,12日示威點會係暴動。唔怪警察怪邊個?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
出去遊行啦!


不支持政府,,極憎黃絲


但支持警察,,人地打份工庶,,又要比人打又要比人屌又要比人掉磚又要比人老屈



平亂? 可笑, 咁做乜要打記者 , 做乜要講自由西, 做乜要講粗口鬧人, 做乜要扔磚, 做乜要記你老母, 做乜要拍照留念。

我地見到一個個濫權的警察, 全部人做證。DISCUSS 爛屎可以繼續自HIGH , 自組遊行支持佢地
你地搵到1 萬人就當你地羸!

唔好忘記, 警察包括林鄭, 你地只係"公僕" 係人民的僕人, 我地交稅俾你出糧, 服務我地市民, 而唔係沒有民意授權的政權和政府。
與民為敵, 自招滅亡。



香港沉默的蠢人太多了,沒有辦法


何辜?笑死

用聽order 做藉口係唔work 架

一九九二年,一名曾駐守柏林圍牆的前東德士兵,因射殺試圖攀越圍牆的逃亡者,被判三年半徒刑,此乃著名的「柏林圍牆射殺案」。裁決理據是上級命令未必正確,士兵雖是執行命令,但當明知唾棄暴政追求自由的人是無辜,射殺就是有罪。當法令和良知有衝突時,良知就是最高的行為準則,不是法令。一個曾駐守邊境的前東德人認同判決:「你不能不開槍,但你可以選擇射不中。」

當時差佬可以選擇射腳,但係偏偏選擇射頭,無得講啦



梨同暴力黃狗、政棍講道理?