香港最終會成為人口垃圾桶,中國最差的人都會跑到香港。這是中央實行大換血的一步棋,讓香港人自己推死自己。中共是一群很高智商的人,他們就是這樣想的。我不能說太多了。


被引用(11)
傻仔先講呢D,調轉就差不多


師兄利害 !  亦解釋咗點解從回歸開始中央就放軟手腳,因為冇打算真正要香港融入只係利用而已 ! 人有分高低所以你講咗出來都係冇人信 !


你指的是華為賤婢慢慢周一家?😂😂😂😂😂


完全同意
中共每日150就係要為將來全面回收香港做準備



應該都係。


同意,當年廣州就係噤,玩同化!


我十年前聽過長輩話中國一早已知道香港自治會好亂,五十年不變係策略,等香港人自己玩死自己,等我地亂,果然真係。
師兄你覺得內地邊個城市現在同將來會係主要城市?




香港咁多大學生、全部只是訓街、霸路、扔磚、打警察
加上一大班暴力黃狗、政棍、妓協傳媒、教協民陣等
已經有超過(200)萬低端垃圾響本土
所以吾使再輸入



中央一早送曬D假結婚 假未成年子女來港逼爆香港 令香港人冇樓住


書本上只是基本常識.......有時要自己加入世界大局在內去分析......這樣才接近現實....!!
首先現在整個東南亞國家都眼紅中國的發展........因此東南亞很多國家出現排華的情緒很高.....!!
因此有大量東南亞華僑來香港置業居住及入籍........作為後備居所.....同時作為投資...!!
內地犯罪之徒可以逃出....同時可以在香港定居......就說明他們本身的能耐......因此多數是高質...!!
你還忘記了語言問題......你如果是內地的普通罪犯......你的選擇會是台灣或者是菲律賓等國家....!!

沒錯......北京不會再依賴香港........但同時不希望香港死......假如香港自己不想死....!!
北京是希望自身變強取化香港.......不是想弄死香港去代替香港..........兩者有本質上的分別...!!
望人死不如自己變強.......這就是北京對香港的方針.......香港要作死不阻它......順其自然...!!



你講緊小學雞習豬頭?