• 瀏覽: 82,494
  • 回覆: 487
  • 追帖: 3
  • 分享: 29
+19



(星島日報報道)反修例示威者引發「金鐘暴動」,警方被逼武力驅散,仇警情緒似已瀰漫全城,除有近三百名警員的私隱被公開欺凌,昨晨一名警員停泊在沙田一公屋商場的座駕,疑遭人擲磚頭擊碎車窗,由於該車擋風玻璃貼有「警察體育遊樂會」標誌,不排除狂徒是衝着警隊而來;另有公立醫院醫護人員大罵駐院警員是「狗」,更有警員查問傷者資料時,護士不但拒絕合作,又建議「用鼻索」。
警方於本月十二日在金鐘動用武力平亂,拘捕一批示威者,並將事件定性為「暴動」,令社會引發自一四年佔領行動以來最強烈的仇警情緒警員成眾矢之的,不但遭網上欺凌辱罵,更有警員座駕被人砸毀。
昨晨約十時,一名保安員巡經沙田禾輋邨商場停車場,發現一輛停泊上址的私家車,右前座車窗被擊毀,遂致電報案,警員到場調查,發現被毀私家車車廂內除滿布玻璃碎,更遺下一塊磚頭,翻查閉路電視片段後,發現一名穿黑衣男子從外擲磚所致,又發現該車擋風玻璃張貼了「PSRC(警察體育遊樂會)」標誌,查問獲悉該車是一名駐守將軍澳警署休班警員的座駕,警方列刑事毀壞案,沙田警區刑事調查隊第七隊接手調查,並追緝涉案人士。
消息稱,由於近日涉及仇警的事件頻生,如有近三百名參與金鐘平亂的警員,被網民「起底」和留言辱罵,昨日再有警員的座駕遭破壞,有警員呼籲同袍,暫時將私人座駕上張貼的「警察體育遊樂會」和「警官會所」等涉及警隊的標誌移除,以免遭人惡意破壞。
另有警員訴苦說,前日傍晚六時許,九龍某公立醫院一名醫生和一名護士,向駐守醫院急症室警崗的警員表示:「你哋唔應該喺呢度,你哋行返出去,因為你哋係狗!」警員詢問為何罵他,兩人一言不發離去。據了解,該名警員受辱下班後,接替其崗位當夜更的警員又遭受侮辱,該警員因一宗被毆打案件,向急症室分流站護士查詢受傷入院人士身處的位置,不料對方拒絕配合,更建議「用鼻索」自行尋找,暗諷警員是狗。


cctvb...睇到長鐵通飛過去...
不過亦睇到制服示威者仍用警棍狂打...

建議示威同警員...大家除哂保護裝備...


新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/daily/article/detail/2020388-港聞-仇警情緒瀰漫+警員座駕遭磚頭砸窗



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 DonaldGood 於 2019-6-17 06:49 AM 發表
大陸又玩偽旗


呢個犯民黃媽媽

[ 本帖最後由 bestsinger2 於 2019-6-17 10:34 AM 編輯 ]



搣晒D貼紙,快!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黃色物體係咁,有佢講無人講


依家d人都痴哂線,人地都係打份工,跟order 做野啫,你護士可唔可以違抗工作指示唔照顧病人?

嗌人警吠,你地有事千其唔好揾警察幫手



醫護救殺人犯又係咩?惡魔?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
唔係啩,連醫生護士呢的專業人士都咁小學雞


引用:
原帖由 香港地盤佬 於 2019-6-17 07:03 AM 發表
醫護救殺人犯又係咩?惡魔?
唔知有冇 1/10 前線醫護係係咁,合作既/被逼合就好多。拉既人大部份既醫院拉。

另外已經做成效果有個未成年示威忍痛唔去醫院,但頂唔順兩日後睇,條腸穿咗....但係周圍有好多警察,佢呀簽紙去過第二間醫院。



引用:
原帖由 Chobis 於 2019-6-17 07:09 AM 發表
唔係啩,連醫生護士呢的專業人士都咁小學雞
因為夾在中間,不過會咁做唔知有冇1/10



問候記者老母比人叫狗有來有住 重有係有糧出唔係義務架 唔幫手 唔好做警察呀!


引用:
原帖由 DonaldGood 於 2019-6-17 07:07 AM 發表


如果係抗爭
反而需要時就報警
搞到阿 sir 忙到嘔
咪係,自己犯法搞亂社會仲要怪其人,唔知咩世界,好似老奉欠左佢地咁

我好尊重警察,冇左佢地社會大亂



[隱藏]
防暴警察要好對待它。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]