本周三警察以布袋槍、橡膠子彈等可以引致傷亡的武器,對付和平示威的市民,引發「612事件」。當晚名嘴陶傑在商台《光明頂》節目直播出街,他說:「要求英國政府取消警隊、高官及其家眷的居英權,以申明他們作為中國人的完整性。」他並公開許下承諾若英國政府實行,願捐出一年節目酬勞代付,義舉引來連登仔響應,開pos...




支持陶傑言論及提議!為何身為香港高官,警隊及其家屬會有居英權?佢地吃裡爬外!口就中國人,心就美、英、加心,跟本其及其家人行為如同走狗叛國賊!有外國身份既高官及其家眷全部如同畜牲雜種!既是香港高官就應同家人放棄選擇做外國公民!做回ㄧ個效忠既中國人!否則全部就係畜牲!

新聞來源連結:

http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20190614&s=7018882&a=59715464



被引用(4)
一年節目酬勞得雞碎咁多!英國佬啋你都傻!
而且,英國政府施捨居英權給一些人是承諾,一旦反口便變成無信,以後重駛出來行嘅?
不如才子,改為給與放棄居英權,長期留港者,每人一百萬英鎊,一定會有好多人同你攞錢!



陶生,下次你同警察一齊企,體驗下和平示威嘅可貴


英國真係冇你咁愚蠢,


吹大D呀?你個居英權要唔要呀?冇証冇據?