• 瀏覽: 35,990
  • 回覆: 547
  • 追帖: 6
  • 分享: 11
+7
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 hklmh 於 2019-6-13 08:50 PM 發表
自97回歸直到依家,香港有四位特首。四位特首都有不同管治方法,社會大眾對佢地都會有不同評價。
回想一下,呢22年嚟香港有不同既社會運動,好想大家諗下香港社會現在究竟發生咩事?

董伯伯:03年七一遊行。
煲呔:印象中冇大型社會運動。
689:雨傘運動、魚蛋革命。
林鄭:69遊行。

睇到612既示威,想從社會運動比較一下每位特首功績或失當。
究竟佢地有咩做得好既地方,做得唔好既地方?
點解煲呔果幾 ...
最冇長遠利益的曾特首, 亦有抗議,高鐵。
不過留下了一地兩檢的麻煩沒有一次過處理。
原則上叫付了錢起高鐵但是不能用。如果完成工作的話, 另一大型遊行不會少的

所以你的觀點是錯的, 應該是 - 香港與中央的所有都會令這些人遊行。



煲太曾係商界好似
其他係唔係



覺得曾蔭權,係一個冇民主,有民意嘅特首!!

抗爭絕對有,仲俾人侮辱,攞個飯盒去定佢!飯民一樣圍住佢攻擊,話佢個仔…話佢勾結親家,只不過咬佢唔入!!

好多嘢佢都冇夾硬嚟,唔通過就算,大家都唔使去到咁盡!!

其他果幾個,真係冇民主,民意都冇!淨係識話香港人搞分裂,勾結外國勢力,唔夠聽話,遲啲飯都唔俾你食!!

真心講句啦,聽話嘅,死心塌地嘅,一就窮人,一就冇撚用嘅人!

例如生意失敗董建華,做走私投靠共產黨!!

689 生意失敗,投靠共產黨!!

董都幾撚搞笑,根本就係走私商人,做咗特首之後,翻版又打,黃色是有打!做撚左道德人!!

[ 本帖最後由 狂人甲 於 2019-6-13 09:23 PM 編輯 ]



[隱藏]
事實上真正為香港長遠打算,都係曾蔭權,當然呢個決定未必對每個人都有利,就係金融地產作為香港以後經濟嘅主軸!!

係董建華時代,香港好多產業,都已經離開香港!亦都冇可能返得黎,所以香港根本已經冇可能搞實業!!

真心問香港人,香港如果唔搞金融,唔搞地產,你願意減人工,減福利,同大陸低價競爭先?



基建根本幫香港啲咩?全部係洗錢嘅嘢,而且入邊充滿咗官商勾結!


根本大陸好多地方,官員就係通過基建,將啲錢,從政府庫房攞出黎,變成自己錢!!

[ 本帖最後由 狂人甲 於 2019-6-13 09:39 PM 編輯 ]



雙曾-黃黑犯民-地產黨禍港集團


引用:
原帖由 krolik 於 2019-6-13 10:13 PM 發表
雙曾-黃黑犯民-地產黨禍港集團
唔好講咁多口號,點陷害香港先,香港唔撈地產,唔撈金融,你又講啲好嘅建議出嚟聽吓!!

不停搞基建洗錢,使晒庫房啲錢, 689 ,同某建築公司,千絲萬縷,幾撚開心!!



689呢啲商場上,公平競爭中嘅失敗者,最鍾意玩埋晒啲泊碼頭遊戲!!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 hklmh 於 2019-6-13 10:32 PM 發表



係,師兄講得啱,曾生用返香港本身既優勢來發展香港。但金融地產經濟一般都係出黎做野幾年既人先開始關心。

而最近香港發生既事走出來發聲大多數都係年青人。年青人最關心既應該唔係香港經濟如何發展...... 但佢地仍然為香港既未來發聲。 ...
香港人年青人嘅問題其實非常複雜!

唔知道你信唔信,其實我一路有觀察,一路有接觸,我有一啲觀察的結果,但係冇判斷!!

我唔想喺度同人討論,始終樓主講嘢,唔係呢樣野!!



引用:
原帖由 michaelsh 於 2019-6-13 09:09 PM 發表

最冇長遠利益的曾特首, 亦有抗議,高鐵。
不過留下了一地兩檢的麻煩沒有一次過處理。
原則上叫付了錢起高鐵但是不能用。如果完成工作的話, 另一大型遊行不會少的

所以你的觀點是錯的, 應該是 - 香港與中央的所有都會令這些人遊行。 ...
不做不錯



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
林鄭想學貪曾,搞大和解錯得離譜,梁生開左個頭,幫你拉9哂啲民運人仕,你又去坐大返佢地


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]