反送中大批示威者留守立法會和政總外,現場一片混亂,警方多次發放催淚彈及煙霧彈驅聲示威者,警方亦有用警棍、胡椒噴劑、催淚水劑、布袋彈及橡膠子彈,警方及示威人士均告受傷。任職護士的市民謝小姐今日響應行動,在現場急救站義務幫忙,見證17歲中催淚彈少女情況危急,卻沒有救援的情況,最後幸獲好心人接載把少女送院治理,她質疑:「香港市民做錯了甚麼?」
謝小姐指出,大約下午4時許,一名17歲少女因吸入催淚彈氣體被送往急救站,少女當時心口翳痛,手腳抽筋,而且呼吸非常急促:
正常人是一分鐘20下,但少女已快至40下,已經缺氧!
謝小姐當時與其他人將少女抬至碼頭附近等救護車,但估計由於傷者太多,救護車應接不下,等了10分鐘仍未到達,由於少女當時情況開始轉壞,謝小姐與其他人士決定截順風車將少女送去醫院,幸運好快有好心人接載將少女送往瑪麗醫院。
謝小姐表示,自己在急救站幫手時,亦多次吸入催淚彈,形容今天是香港最黑暗的一天,她指市民撤退時,就好像逃難,反問「香港市民究竟做錯了甚麼?」對於警察暴力對待市民,她感到十分憤怒,促政府盡快撤回《逃犯條例》。



   留得青山在哪怕無柴燒,  依家先係岩岩開始
好似踢波咁, 唔可以一開場就用曬全場既體力, 留力都好緊要
希望女仔無事啦!  大家都係想爭取自己利益..... 何必呢

新聞來源連結:
https://topick.hket.com/article/2374971



被引用(109)
邊班L樣阻L住條馬路?

係咪呢個人? 睇過咁多相只有呢張相似一個10幾歲少女並非肯定佢係當事人! 所以提出問題



[ 本帖最後由 烏鴉白色2017 於 2019-6-13 09:03 AM 編輯 ]



錯在波細無腦又on9囉, 點解唔聽民意支持立法? 點解要幫助逃犯?點解要擾亂社會秩序影響其他市民?


確實,香港巿民做錯的咩?
要比的搞政治收外國資金及任由香港繼續成為罪犯溫藏區的無知學生/黑社會黨員/洗黑錢商家/貪污行銪商人同以賣港求財和庇護等等人士出賣香港人和平生活。



邊班L樣阻L住條馬路?


錯在自己信錯人囉,精人一早暈低坐十字車鬆人,進化到唔駛自己截的士喇,自己ON9白痴死蠢無腦就走去衝。


如果撇除意識形態之爭在這件事中我們香港人也是會守望相助絕不會見死不救的😱😱😱😱😱


錯在你犯法囉!! 
破壞社會安寧啊!



港人做錯了甚麼 香港警察都係港人


直接送去殮房都冇乜錯,十八年後再上街。自己攞黎,怪社會怪政府,痴能左線。


暴徒做了什麼!!!!


做錯什麼??
六個字:「衰暴動,自作孽」



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
自己違法在先 仲係都嫌三嫌四? 為左救個咁既人用咁多人力物力 令真正有需要既冇得用 哩D咁既人救番都唒資源


呢個帖非常好,證明發起人無照顧年青市民,推人出去頂彈,仲無任何善後支援