立法會今日恢復二讀《逃犯條例》修訂草案,大批市民今早衝出龍和道及夏慤道,佔據馬路,要求政府撤回修例。早前有市民在網上號召今日草案直上立法會恢復二讀之時,駕車堵塞各區主要幹道,目標是包括青馬大橋、龍翔道等。中午時分,有駕駛人士在網上發放片段,有人在馬路上拋放大量鐵片及釘,以令行駛的車輛「中招」爆車胎。

據該名司機稱,今午行駛龍翔道時發現逾10輛車被某些東西「拮爆胎」,呼籲駕駛者小心留意。另外,青山公路轉出呈翔道亦有大量鐵片在馬路。

警員接報到場,封呈祥道往觀塘方向三條行車線,逐一將鐵片執起,暫放在肇事現場前200米一個避車處,待相關部門清理。被鐵片刺爆車胎的車輛,事後由拖車拖走,警方在場調查事件。 




暴徒想令香港一片混亂

星期日出黎既朋友你地會唔會同意呢班人既行為?

新聞來源連結:

http://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1521180/

[ 本帖最後由 stkwok1985 於 2019-6-12 07:29 PM 編輯 ]



被引用(6)
會死人架


五十年就過,呢D野遲早都會發生,發生得越早,解放軍同差佬越多練習機會。


逃犯同路人亂港


D仆街真係唔理別人死活,香港人命又點,在他們眼中不值一文


最好中哂星期日有遊行個班嘅車


祝呢班暴民死全加 佢魯味