引用:
原帖由 benadsl 於 2019-6-13 10:08 AM 發表



你睇你D發言模凌兩可,論據論證都非常弱。

扯不上關係?得一句就過骨?孟晚舟事件你唔知?佢係加拿大過境就被捕捉,呢度個個都知咩一回事。你就不斷迴避!

通過逃犯條例修訂,假如美國在做呢種事,威脅中國國家安全。

美國的人過境香港,自然就要面對中國係自己領土的報復。

除卻維護國家安全,仲有就係修補司法漏洞。

全地球咁多國家/地區都與中國有呢種安排,連台灣省都有呢個安排。反而中國香港冇?

...
你睇你D發言模凌兩可,論據論證都非常弱,(加多一句)完全狗屁不通。

1. 孟晚舟不在修例考慮之列。一國兩制訂明香港有獨立法治,獨立法治不應考慮非法治理據。你說的是歪理。
2. 加拿大逮捕孟晚舟係應美方提出涉嫌詐騙罪,孟晚舟是一般私人企業高管,加美兩國執行當地法治,談不上威脅中國國家安全。你說的是歪理。
3. 中國已表明加拿大逮捕孟晚舟係犯錯,你又話中國要用同樣手段報復,即係叫自己國家犯錯。你說的是歪理。
4.「美國的人過境香港,自然就要面對中國係自己領土的報復。」明顯你不知道什麼是法治,法治不是為報復而立,假如本地人或外國人沒有犯事,都不應被逮捕或受法治懲處。你說的是歪理。
5. 台灣不是一個省,台灣擁有各方面的自主權力,包括外交、政治、經經、軍事、行政、立法而不受其他權力影響。你可以講出台灣邊一方面受其他權力影響嗎?說不出的話,你說的都就是歪理。
6. 漏洞係咩?呢個咁法律學術既問題,我冇資格去解釋,不過結論可以由香港法官及律師公會等專業人士已提出表明的反對及憂慮所支持,我諗佢地應該全部考過哂法律考試,你可以放心,佢地講得出既一定有道理。

夠清楚了嗎?

此外,我個人感觀覺得你個頭像非常難看,那個標誌給我的感覺是沒頭沒腦的。純粹個人觀感,頭像你喜歡就好,不喜勿插。



附件

2481966_1421423531.jpg(2.45 KB)

2019-6-13 10:54

2481966_1421423531.jpg

被引用(3)
1:孟晚舟事件係實際原因,當然出面冇人會講出來。維護國家安全依然係法治內容,你咁講外國都唔需要維護國家安全啦?何來歪理啊?你以為香港獨立左啊?

2:呢D藉口大家都明,到時我地中國一樣會做足呢D門面功夫,對美國私人企業高管,例如波音公司。進行引渡,到時你就知美國的反應,是否威脅佢哋的國家安全。

3:佢哋係犯錯,但佢哋唔會改正。中國可以應對的方法就只有報復。等如人哋軍事侵略你,你可以做的就只有軍事反擊。



4:美國已經突破底線,按你的邏輯美國加拿大都唔知咩係法治了。法治其中一個功能就係維護國家安全,各國皆有類似的法律。報復當然唔會直接講,但實際確實會咁做,而家香港就係漏洞。

5:台灣省目前受美國控制,呢D係全地球的人都知道。你反而話係歪理,睜眼講大話係冇用。國際形勢你應該多瞭解。

6:佢哋反中都係慣例,根本不意外,甚至已經講明要捍衛美國的利益,所以更加不能退縮。所謂的憂慮真係廢話嚟,因為只係佢哋的主觀感覺,根本毫無道理可言!有咩要討論,應該返立法會開會。但由佢哋拉布開始,已經知道佢哋根本理虧。



中國共產黨係當前唯一可以保障中國完整統一,14億人安穩生活的政黨。

否則美國一早可以對付利比亞,委內瑞拉咁對我地。

自然必須支持中國共產黨,睇得多國際新聞就知道,呢個世界根本唔係童話世界,我地中國人必須保護自己。

香港作為國家的一部分,係中美角力的大是大非問題上更加要站穩立場。