• 瀏覽: 345
現在身邊無時無刻都是罷工罷課罷市遊行衝突,扭開電視全部都係示威畫面 ,食飯嘅時候 個個 都響到港逃犯條例 ,出街又驚比差人搜身,餐廳電視不斷重複逃犯逃犯又逃犯 ,好似香港通街都係逃犯,幾乎連發夢都見到林鄭,真係見鬼。

其實呢條條例一定會硬過嘅話,咁倒不如早啲通過咗佢, 反正香港人已無反抗能力 。早啲通過對大家嘅生活都會少啲影響。 反正香港人都係善忘嘅, 我哋嘅樓價痛苦指數天下第一 ,民不聊生 ,香港人都忍到啦, 做乜今次又好似咁緊張啫。

我真心唔覺得大家係因為逃犯條例上街同反對政府, 其實大部分人都只其實大部分人都只係因為不滿政府施政,尤其是係上唔到樓嗰啲人,樓價高企 ,物價飆升,就算勉強上車,但大家越住越細 ,居住同生活質素自從九七之後急速下降。 大家都係堅燥底先至令到政府每次推出一啲有爭議性嘅政策 ,大家就不問為何,就只會一味反對。問身邊朋友同事,其實大家對條例本身都只係一知半解,甚至有朋友話"理得佢乜條例阿,總之就係好唔妥尼個政府啦!!",佢剛剛好辛苦甘上左車買左一個200呎嘅開放式,細到無倫連出去食lunch都話冇錢。

所以我極之希望林鄭同立法會快啲通過逃犯條例。香港需要這一根稻草 ,去摧毀所有嘢, 包括民心,對中央信心, 愛國精神 ,外國人對香港嘅信心同埋香港人對政府嘅最後希望。

香港搞成咁隻怪林鄭當初冇好好搞好民生,控制樓價物價 ,做好對內管治 ,連人民嘅基本居住需要都搞到咁差,令到香港民不聊生, 現在官逼民反也是很自然的事。 中央也應引以為戒 ,任由樓價飆升, 人民居無定所 ,任由地產商當家, 到最後不單令到民不聊生, 而且還影響管治威信 ,他朝君體也相同, 中國未來發生同樣事情也不會太奇怪 , 香港現在看來真是後悔莫及。

香港現在已經完全失去控制 ,中央還是放手吧, 現在主政的是地產商。 地產商會同高銀最近嘅表態已經好明顯話畀大家聽先至係香港嘅主人,暗示香港政府同中央唔該你過主啦

林鄭現在只有做替死鬼的選擇, 找一個好的時機好像董建華一樣腳痛 頭痛 背脊痛 手痛 膊頭痛 是但一度邊度痛都好啦 !



立法會明日(12日)恢復二讀辯論《逃犯條例》修訂之際,網傳有人號召今晚(11日)提早包圍立法會,召集市民「以死相搏」以阻止修例通過。晚上11時許,約千名市民在立法會大樓和添馬公園一帶聚集,多架警車在場戒備,有警員戴上頭盔等裝備,當中包括速龍小隊,氣氛緊張。至11時20分,大批警員進入添馬公園,料準備驅散示威者。

警方傍晚開始在各個港鐵站加強保安,金鐘站有警員備有盾牌,不少市民被要求搜身。該站更一度傳出暫時封閉,但記者到場時,見車站仍然正常運作。至於金鐘海富中心近政府總部天橋亦有大批警員戒備,有帶備記者證的記者亦被警員要求檢查隨身物品及身份證。

立法會議員朱凱廸和鄺俊宇晚上到金鐘站視察情況,朱要求警方按警例檢查市民隨身物品,不能胡亂檢查。譚文豪、林卓廷、區諾軒其後亦到場監察,譚指警方愈做愈過分,認為若擔心有人外出,應宣布香港戒嚴,並指數名議員會在站內不同地方監察。林卓廷稱看不到被搜市民有何違禁品,任意搜集財物是完全違反警方搜查權利的合理性,客觀效果是政府向遊行人士施壓。

一名市民盧先生在金鐘附近連續被警員搜兩次身,最後在港鐵站大堂被數名身穿便衣的探員截查時,近百名人士聚集起鬨及指罵。盧事後氣憤地展示袋中物件,聲稱自己只是路過,不忿多次被警員截停查問。

另外,香港基督教教牧聯署籌委會約7、8人到立法會添美道車場入口,在8時舉行祈禱會,本預計有500人出席,但因下雨會影響出席人數。

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190611/bkn-20190611201709596-0611_00822_001.html



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]