https://news.now.com/home/local/player?newsId=351063&fbclid=IwAR3P7wm88E84aG_0MholNdiYAQu-KGIqEj9wMua5HQdsCJIqPSFta-43RpU

【反修例遊行】遊行人士對修例是否了解?

【Now新聞台】多名官員早前指反對修訂逃犯條例的市民以致法律界、傳媒界都對條例不了解,或遭到誤導,實情是怎樣?
政府高官曾說,市民反對逃犯修例是基於誤解。我準備一些問題,看看遊行人士對修例是否了解。
我們列出四個選項,包二奶、叫喊結束一黨專政、販毒及走私,到底那幾種行為有機會被移交到內地?販毒及包二奶大部份人都知道答案。
走私就不少人答錯,原因是刑罰一般不超過七年。
而叫喊結束一黨專政,我們訪問約二十人,幾乎所有人都被考起,只有兩人答對。



被引用(3)
反正條例一定通過,班屎忽鬼未喺度自high 囉,夠膽去自焚囉


太現實


睇完條片簡單黎講D人唔係唔相信條法例,只係唔相信林鄭同中國政府,咁樣除非香港獨立,如果唔係根本解決唔到呢班香港人嘅心結,但係大部分人都知獨立係無可能,所以最後選擇只有兩個,一係移民,一係選擇相信現有政權。當然可以選擇繼續反對,甚至一拍兩散,但係咪咁樣做對香港就係最好