香港人認識世界事情及政治太過缺乏,從以往經驗,凡反對黨說的,似是而非的事情,有不少由人深信不疑,完全不去考究思想,或無認識不能思考更甚。
包括我在內,大家一向政治冷感,真的批判能力不足,容易被偽政黨利用。
香港人太慘了,今天的遊行要看看結果,究竟是真的明白條例而反對的人多,還是被人利用的人多呢?



被引用(46)
既然甘多人唔明 仲修
充分諮詢再修唔得



香港人被長期洗腦,深信中共係魔鬼,已經到了宗教程度,所以根本唔會去分析泛民講乜,因為要對抗魔鬼.
幾十年啦,幾多人一出生就被灌輸"中共係魔鬼、中共係魔鬼、中共係魔鬼、中共係魔鬼、中共係魔鬼、中共係魔鬼..."
當你深信中共係魔鬼,咁咩都唔會理. 中共捉人去打釘都有人信! 如果唔係條友斷正,今日D人重囉呢件事講中共係魔鬼.



毛澤東說。
和人民作對的沒有好下場。
凡是鎮壓學生運動的人都沒有好下場。



好多人都唔知反咩,問佢佢就話人地講,律師講,新聞講,永遠唔會係自己講


跟本為反而反仲使乜理由!


絕對同意!! 美國,泛民背後做咁多嘢,不費一兵一卒,令你自己打自己。泛民希望今日有人死,又可以推落政府。


叫建制派搞一個支持修例遊行 就知


你最醒...識得最多就係你law


英國佬民主咁耐都中招喇,比人玩到脫歐


支聯X最愛共橙黨! 沒有共橙黨﹐那來捐款!
偽民最愛777! 日日係777上面撈政治資本



我只想問一個簡單問題。
和平遊行,所有泛民領袖都會行前面。
每次衝擊,各個鼓勵別人出來上街的團體領袖都不見人。如毒果所講的民陣、宗教團體、社福團體、教協、職工盟...他們在那裡呢?人民走了出去,他們在做什麼呢?



比人利用話佢哋無知


用幾句口號迷惑年青人,甚麼惡法,甚麼為了香港出一分力,亂扣冒帽子,根本D年青人就一知半解,逃犯條例修正正正彰顯公義, 如果連呢啲小法修正都過唔到,政府將來根本就做唔到任何野🤥