• 瀏覽: 30,582
  • 回覆: 180
  • 追帖: 1
  • 分享: 13
+7
兩岸國際
Google轉軚自保要求白宮放過華為
美國早前封殺華為,但給予寬限期。(美聯社圖片)美國特朗普政府限制美企與華為合作,互聯網巨擘Google早前宣布停止為華為新手機更新Android系統。惟英國《金融時報》周五(7日)報道,Google警告封殺華為或危害國家安全,希望特朗普政府收回禁令。Google指,禁令會迫使華為研發自己版本的Android系統,失去Google預設的屏障,反令手機更易被入侵。指華為鴻蒙OS易入侵美國早前列中國科技巨企華為及其子公司入貿易黑名單,惟報道指,Google認為基於國家安全,公司或需繼續向華為提供技術,並引述知情人士稱,華為將被迫開發出「混合版」的Android系統,使手機更易被黑客攻擊,且不限於中國。
Google憂慮Android地位受挑戰。
封殺華為企業一覽報道以四步驟形容事態可能的發展。首先,華為將創建不再包含Google服務的Android系統版本,手機失去Google Play Protect等防黑客的安全屏障。然後,帶有新版本系統的華為手機銷往全球,並被黑客入侵。再之後美國有民眾在不知不覺中,將敏感訊息發予正在使用其中一款被惡意軟件入侵的華為手機機主,不管傳訊有否加密,都可能令訊息洩漏。最後,美國國家安全部門將在無奈之下妥協。中美政府、Google及華為對報道均未有回應。禁預載Fb Ig Whatsapp美國商務部早前就封殺華為發出九十日寬限期,將於八月十九日結束,屆時Google與美國政府的談判或進一步緊張。另有消息指,新華為手機不再可以預先安裝Facebook、Instagram及通訊應用程式Whatsapp,但措施不影響已出廠的手機。華為的網絡安全及私隱事務副總裁勞德,日前表示希望美國政府改變對華為的敵對態度。中國傳媒指華為有意推出「鴻蒙OS」自家作業系統,海外稱為「方舟」。俄批封殺 質疑美元本位法國國家網絡安全局局長普帕爾近日表示,政府正研究阻止華為參與5G網絡的重要部分建設,包括用戶位置記錄和加密資料等,英國政府通訊總部則批評華為安全標準低。美國國家安全委員會中東事務高級主任科茨,周四在華盛頓表示,單在二○一六年,中國對以色列科技領域的投資便增長達十倍,憂慮以企將與國家安全有關的技術洩露予中國,並被用於軍事用途。受歐美圍剿的華為,早前增強與俄羅斯企業的5G建設合作,俄羅斯總統周五在聖彼得堡舉行的經濟論壇上,批評美國封殺中國科技巨企華為,企圖粗暴地將華為趕出國際市場外,猶如新數碼時代的首場科技戰爭。他又表示,各國有必要思考美元在國際市場上的交易地位。本報綜合報道

----------------------
Google 咁快轉軚? 一早話今次 Google 制裁華為好大機會捉蟲入屎忽,Android 有今日都係多得華為同其他廠商做咗好大貢獻,因為以前Google 話免費比所有廠家用,大家有免費嘢用就懶得自己開發,因為係 open source, 大家都幫 Android 完善同開發新功能,華為都貢獻咗好多代碼,例如App用到先每次問用戶攞權限就係華為機先有嘅,早年 Android係一安裝就問用戶攞晒所有權限,之後 Google 就將佢加入標準 Android 入面。經過今次事件廠家對 Android 更加警惕,華為 Arc OS 已經一定會推出,三星亦會加大 Backup OS 嘅力度,即使Bada 同 Tizen 都唔係太成功,三星亦冇本土市場,其他大陸廠家亦都未必會將所有雞蛋放放落 Android 到,始終業務連續性(business continuity)關乎企業生死存亡,都唔知幾時做大咗後又比老美擺落實體清單,其他 OS 突然多咗空間,今次競爭 OS 真係要多謝Trump Trump 為佢地開發市場空間。
雖然華為用 AOSP Android 係大陸不受今次事件影響,但係歐洲市場會影響好大,佢一定將來會係歐洲用Arc OS 取代 Android.
開發 OS 唔難,培育生態先係最難,阿里嘅 Yun OS 同 blackberry OS 都吾成功,因為啲廠家以前冇壓力,Android 咁好用又免費,真係無必要用其他少人用嘅 OS,但係今次突然迫住要做,冇壓力就無動力。
大陸市場唔需要講,鴻蒙喺華為機入面一定會取代Android, 因為對用戶黎講兩個 OS 係無分別,所有大陸用嘅 Android App 都可以係鴻蒙搵到,初步資料係鴻蒙有2個 kernel,一個係 APK 兼容,即係可以直行 Android APP,另外一個就係同 Android source code 兼容,即係 recompile 後可以直接行到,會行得再快啲,所以係大陸唔需要重建生態圈。
今次Arc OS難點係喺歐洲,因為要取代 Google 服務(大陸版本來就冇 Google 服務),但係華為唔使自己做,培育歐洲本土嘅 Google 對手就得啦,例如用 Aptoide 取代 Play store,用 Here Map 取代Google Map, 歐洲一早唔妥美國 IT 企業壟斷歐洲市場,已經罰過 Google 一大筆,今次會樂於用本土企業幫美國嘅競爭對手,又可以製造就業,一家便宜兩家着。
可能幾年後歐洲同大陸嘅 IT 企業會封個獎牌比 Trump Trump, 褒獎佢對本土 IT 企業崛起做貢獻,今次得益係  iOS, 因為Android 陣營頭號猛將被打壓,但係用 Android就好似吸毒咁,而家trump trump 幫華為戒毒,短期有痛苦,但係長期就係光明嘅,Google做嘅嘢就係毒販鼓勵道友戒毒。

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/china_world/20190608/mobile/odn-20190608-0608_00180_001.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
美國有資格唔”放過“任何人?顧掂自己疲弱既經濟同走向夕陽既民主制度先
啦,笑死人

[ 本帖最後由 fbfv2008 於 2019-6-8 06:39 PM 編輯 ]



商人利字當頭, 無情情玩封殺
將舊大餅嘔出黎, 迫中國自己開發OS
係D佔畜/69會去遊行既白痴先會扯晒旗



[隱藏]
凈中國14億部手機全部改用華為系統, android又唔見咗幾多錢? 


美國係度封殺美企業利益。笑撚死人


引用:
原帖由 隨時間流逝 於 2019-6-8 06:41 PM 發表
凈中國14億部手機全部改用華為系統, android又唔見咗幾多錢?  
我諗新興市場亦都唔係好介意用android 定新系統...



GOOGLE竟然敢說華為好話,大概不想活了。


數日之後,FBI以「叛國罪」之名,將GOOGLE公司「拉人封艇」。



花生價格再一次上升中......


[隱藏]
Google咁都噏得出


呢d叫……



捉蟲入屎忽



竟然擔心國安多過龍頭地位不保


全無新聞價值!華為不是已決定用[呃]OS嗎?又想返頭用返Android?


原來封殺華為先危害國家安全,怪唔得傻侵話白鬚佬老點佢


[隱藏]
美國佬長短棍


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]