• 瀏覽: 564
好多香港人仲好天真以為個世界會就哂佢地。以為五十年不變係等於一世都唔變。事實剛剛相反,五十年不變係話你知,一定會變到同國內一樣,五十年係一個緩衝時間。你適應到就留,適應唔到就好搵地方走啦。時間就過左一半,你爺爺都想知道個訓化過程如何,所以就拋個tester出來,睇下乖唔乖先。如果好似澳門咁乖就餵飽d。如果仲係串串貢就餓你一輪。
睇住來啦,六月九日之後,阿娥順應民意取消立法再資詢。市民以為自己大勝一仗,又覺得阿爺開明左。跟住就等吃西北風啦。
共產黨員建設能力不足,但權鬥能力可是數一數二。
都係果句,不要企圖反抗,要認命。留得到就留,頂唔順就搵地方走。所有東西都是自己自決,你地諗掂自身就得。香港唔需要任何人的犧牲。所謂烈士,一般都是意外造成。



東京,大雪!
All tips are given in good faith without guarantee of accuracy!
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]