• 瀏覽: 1,317
  • 回覆: 8
  • 分享: 2
相信很多人試過在搭乘交通工具時,因過度專注玩手機,過站而忘記下車。
近日有網民上載影片分享,一名男子懷疑在乘搭扶手電梯時,太專心玩手機,
未發現扶手電梯已停頓,原地不動站在電梯上,惹來不少網民訕笑。

早前一名網民在「將軍澳」的Facebook群組上載一段影片,帖文上寫到「掛住玩手機」、「永遠都未到系列」。
從短短幾秒的影片可見,事發地點共有4部扶手電梯,左右兩邊是往下的,而中間2部是往上的。



......

全文 (轉自經濟日報):
https://topick.hket.com/article/2365094/男子掛住玩手機無發現扶手電梯已暫停 網民:永遠都未到系列?mtc=20023

唔知佢發現時係點樣

[ 本帖最後由 金菇豆腐湯 於 2019-5-30 12:20 PM 編輯 ]



港人


手機害人不淺


有次某地鐵站出閘後往商場嘅扶手電梯,上落方向同平時掉轉咗
有個男仔又係只顧睇手機冇留意到,
佢原本要上,但去咗落嗰面
佢一踏上電梯就成個仆低



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
條友特登企係到,自動電梯被急停係會向前chok,企唔穩仲會跌係到。


真係無聊
搵人企係到影張相 咁就係新聞



引用:
原帖由 Peter_H 於 2019-5-30 03:00 PM 發表
華為上身 織織復織織
如果一禁就變色
華為手機令人目不轉睛
要贊
唯一失敗就係冇電梯停止使用警告
呢點要扣分



掛住玩手機嘅低能仔


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]