• 瀏覽: 29,008
  • 回覆: 455
  • 追帖: 2
  • 分享: 7
+22
今年是六四事件30周年,支聯會今午(26日)舉行「愛國民主大遊行」,由灣仔修頓足球場出發,遊行至中聯辦,要求平反六四。截



今年是六四事件30周年,支聯會今午(26日)舉行「愛國民主大遊行」,由灣仔修頓足球場出發,遊行至中聯辦,要求平反六四。截至遊行開始前,約有500人出席。今年的遊行主題為人民不會忘記、平反六四、公義必勝。

支聯會主席何俊仁表示,相信參加遊行的人士會藉此機會表達對修訂《逃犯條例》的擔憂,預計人數會比過往「多少少」,又估計下月9日反對修例的遊行人數是最多。他又指,過去多年堅持支聯會的工作,希望下一代能珍惜香港現有的自由。



方向報話有500杰青起步喎, 肥佬泥要派2500把黃傘, 即係每位杰青可以分到5把黃傘.
可能行到去終點, 人數又會暴增至50幻人喎, 真係信不信由你.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190526/bkn-20190526150004875-0526_00822_001.html

[方向報又改標題, 把500人改為千人, 即係人數上升一倍, 弓起弓起, 方向報不要再改標題了, 我真係跟車都跟唔切.]
更改標題後的內容:
今年是六四事件30周年,支聯會今午(26日)舉行「愛國民主大遊行」,由灣仔修頓足球場出發,遊行至中聯辦,要求平反六四,約有1000人出席。今年的遊行主題為人民不會忘記、平反六四、公義必勝。

遊行隊伍路過「六四真相」的示威地點,有遊行人士向對方高呼可恥,而多名警員及遊行糾察亦預先分隔,暫未見有衝突。

[ 本帖最後由 明玉九垂天 於 2019-5-26 04:39 PM 編輯 ]



呢班冚家剷又為地球製造大批垃圾


肥黎都白撚痴, 落雨派把垃圾遮想人出來??
每人派兩千, 或者講話把遮今日過後有機會炒到兩千,
我都即刻出去呀



一睇照片中行在前面的人, 都係30年的舊相識, 今日又係似是故人來.


[隱藏]
好易啫, 人人撐起把遮, 影落去淨係睇到遮, 咁話每把遮下便有 1千人, 500把遮咪總共 50萬人囉.


多L餘啦!無論點,都係廿萬


伍佰


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
台上你做台下我望你想做的戲.


一年一度同胞日遊行, 真係值得紀念架,
係得呢日佢地先會認中國人係佢地同胞



引用:
原帖由 andysan4 於 2019-5-26 03:40 PM 發表
伍佰
伍佰蚊位去呀....



示威變成示弱


醜怪到呢


[隱藏]
平反左六四之後又會點,樓價大跌?人工加倍?肥佬黎、李漢奸會非常愛國?香港無人跳樓?

就算全香港人發誓平反六四後會非常愛國,大陸都唔希罕



主題標籤 #何俊仁
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]