• 瀏覽: 40,903
  • 回覆: 693
  • 追帖: 4
  • 分享: 25
+50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
喜訊! 香港老中青甚至班反共反港反國大學生就係擔心買唔到樓,股市唔大跌入唔到貨……
嘩! 通過引渡條例咁簡單就樓價跌到仆街咁理想,係就超級大喜訊啦!恭喜晒大學生,有機會買平樓啦喂!


白痴泥應該係毒果支持香港23條立法啦,到時樓價點止跌到仆街,可能跌到冚家剷都似,的中學生畢業都可以買樓買股啦,等的支持毒果飯聞黃巾賊,個個有樓住,日日炒股食魚翅咪幾好。



應該係平果股價跌到仆街 . 


肥佬當然清楚香港核心價值所在啦,香港呢個國際洗黑錢天堂,突然只淨低比大陸自己玩喎,實有走資,樓價真係除時撐唔住,但唔代表跌左就買到樓,冇左國際金融中心呢個地位,香港仲有乜嘢可以頂住個經濟?


[隱藏]
引用:
原帖由 mkwanyy 於 2019-5-26 02:26 AM 發表
民主黨前主席何俊仁擔任主持的網台節目《細說中南海》,今晚在《果燃台》播出,今集邀請到壹傳媒創辦人黎智英任嘉賓,討論《逃犯條例》修訂及中美貿易戰。黎智英指出,香港金融基礎建基於法治,《逃犯條例》修訂正正將法治削弱到「任大陸點講」,而本港經濟大部份支柱來自地產市場,很多內地人正正看中本港法治及安全於是投...

https://static.appledaily.hk/images/e-paper ...
黃絲快賣樓啦,精神領䄂話大跌架。佢自己唔知套左幾多現呢?



油雞話,卒之有地方扑嘢喇!


又製造恐慌,煽動中產上街


我亦相信樓價股市都會下跌,但係不是因為通過逃犯條例,而是中美貿易戰,拖累世界經濟,所有資產均會受害的。


香港的樓房,如果業主都是李嘉誠的信徒,以自住為目的,該不會出事的,但是炒家貪字行頭,風險當然不少,損手是在所難免。



信佢一成,雙目失明!
既然佢實牙實齒預測樓市會跌,夠唔夠膽,若果樓市無佢所言咁,點先?有無膽輸左就切7煲湯?



[隱藏]
屠犯條例


支持修例


哈哈!終於找到一個令全港無殼蝸牛支持《逃犯條例》的最佳理由,我撐!


引用:
原帖由 Hung196108 於 26-5-2019 04:40 AM 發表
信佢一成,雙目失明!
既然佢實牙實齒預測樓市會跌,夠唔夠膽,若果樓市無佢所言咁,點先?有無膽輸左就切7煲湯?
肥佬黎可以用一手2千股壹傳媒股票同你對賭



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
亞泥乜生,想問一下你個爛鬼平果,之前有無估計到「跌到卜街」呢?中外投資者會撤資呢?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]