民主包括: 民權, 民享, 民有。
所以, 任何政府嘗試做任何事來剝奪這3項民主社會市民應享的權利, 就已經是不民主了。


無論一個國家完全民主, 抑或完全剝奪民主, 最終都只會步向滅亡。


完全民主的話, 多數會令地方既不同黑社會勢力壯大, 政府勢弱, 面對官司就用金錢來解決一切問題, 導致弱勢良民被壯大黑勢力欺壓。


而完全剝奪民主, 就會令執法人員權力過大, 又或行政失誤無人勸諫, 最終結果大都是貪官污吏當道, 忠直的好官被欺壓, 以致國家走向腐敗, 民不聊生, 上位者隨時不知道的, 因為上位者所得的資訊, 都是從執法者得來, 無市民敢於向上位者勸諫, 自然上位者只聽從執法人員偏面之詞。


如何做到市民安居樂業, 民主洽到好處, 以及愛國? 這個問題相當複雜, 應因應不同屬地的人民知識及素質而定。


城市地方, 像香港和廣東, 市民大都知識水平高, 文化教養偏好, 應給予更大的民主空間讓市民發揮選擇, 大前提是不要分裂國家就好。


落後地方, 村民知識水平不足, 有些更有野蠻俗例的, 就應該派員去教育, 以令當地既思維模式更開明才正確。


將民主調節得洽度好處, 又包容不同地方原有, 無害既市民民主取態, 國家人民自然愛國, 愛黨, 國家自然穩定及繁榮。


所以民主的調節, 應視乎不同地方的文化程度, 貫輸愛己愛人既心就好了, 國家人民間仇恨少了, 罪案少了, 自然達致無為而治! 勝於完全民主或剝奪民主!



被引用(19)
你還是收回你的胡說八道吧。


提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
最近10年既國際大事, 稍為有智慧既中國人, 都應該明白, 民主不比國家富強重要, 請先支持國家做到好似美國咁強, 到時咩民主都俾你試玩, 你唔喜歡中共, 大可以分個美國俾你去住


咩時代呀,重信民主,一係低能,一係弱智。


如果話俾你知大陸推行緊民主你信不信
不過我看見就不等於你可看見
因為大家心態不同
看法也不同
認識民主的睇法也不同



唔同水平嘅廢柴真係屌你都嘥鳩我時間 !


你睇英國公投脫歐夠民主吧, 得出個什麼公投結果? 你試下香港公投政府每人派二萬蚊, 睇下會有什麼結果? 根本太民主係唔work既, 國家係需要一些精英管治, 做決策, 交比人民做決策只會得到一個由窮人主導的決策!


美國和英國的民主大國的國民質素如何 ?  仲要全世界名牌大學的集中地又如何 ?  兩國的國民都係膚淺單純,之前有片睇訪問佢地問香港在那裡是城市定係國家都唔知道 !  其實真正有知識叻的人係佔少數,大部份都係痴痴呆呆人話乜就信乜 !


回顧中國幾千年朝代歷史,當中的興盛和衰落,其實跟現代西方式民主(選舉)制度完全無關。漢唐盛世,並不是因為有民主選舉,而是因為出現明君,實行有效措施,令到國富兵強,吏治清廉。

國富方面,就是鼓勵農業,發展工商業。

因此如果國家出現強勢領袖,帶領國家發展經濟,加強武備,整頓吏治,則人民能安居樂業。

至於民主選舉,並不能保證出現好領袖(當然帝制也不能),民主制度是一個制衡權力的制度,旨在防止因為出現獨裁者,為國家帶來災難。



如果我們回顧世界歷史,某些能令國家極為強大,甚至變成帝國,主宰其他國家命運的領袖/國家,大部分都是用武力征服其他國家。拿破倫,希特拉,二戰日本,之前的英國帝國,羅馬帝國,現時美國都係例子。佢地嘅國家空前強盛,係因為打勝仗,而不是因為實施民主。


誰拳頭大,誰惡晒
民主只系一個國家精神意
同中國共產主義同一樣
沒有對錯,沒有唯一
就像當十字軍東征,為什麼東征?
美國現在要民主西征?用拳大,規劃世界一定要行民主的遊戲規則?
否認西太洋的中國?
否認他在四十年來改革,給中國人民帶來富庶的生活?



民主並非必然;如果有更好的政制;就一定唔要民主。


不過作為調整是可以的。



又泥洗腦文.唔知出文者係味收錢