被引用(26)
邊個叫你收咁貴呀?你関咗個WiFi,畀佢哋用自己嘅資源上網囉!睇下啲女仲會唔會坐咁耐。


個店員當時有冇出聲?


唔撚係呀? starbuck 成四十元杯咖啡, 我真係預坐得耐先去, 唔係點解唔kfc十元杯, 係外國, 坐半日睇書好平常, 即係, 我去酒店飲杯咖啡坐幾個鐘, 得唔得先? starbuck 已經接近3-4星級coffee shop 價錢了。


越後越垃圾已經成為香港標誌。既然哩班人有爺生冇乸教,咁就由社會嚴厲地教育佢地。


其實蠻可憐的,
只能依靠手機電腦度日



貼她們大頭相,在門口


我覺得買左野飲就有權利坐 即使坐左好耐 只買了一杯飲品,但係坐位唔肯Share 呢d港女最好吊L爆佢 


港女係冇品,但呢間 咖啡店張檯好似細咗少少,你收得人地咁貴,張檯係唔係可以濶翻少少,如果濶少少係唔係冇咗以上問題,不過港女質數人係咁上下,明明唔靚,覺得自己好靚,成日以自我為中心,覺得係人都要 遷就佢。


香港大L 把係咁啦,屋企樓下間Starbucks, d 柒頭買杯嘢飲,係度補習,做功課,溫習,幾時去都咁L 多人,件件逢旨咁打開laptop,扮L 晒偽文青,d店員又唔理!!!


AV仁開垃圾會睇 AV都係咁


個吳蕙芳on9


香港人去到邊衰到邊


港女:你可以整多D位㗎,關我乜事