• 瀏覽: 12,770
  • 回覆: 264
  • 分享: 4
+27
美國國務卿蓬佩奧日前與李柱銘為首的民主派「反對引渡修例美加團」成員會面,談及香港提出修訂《逃犯條例》的爭議。美國國務院在雙方會晤後即發表聲明指,蓬佩奧關注《逃犯條例》修訂事宜,認為修例會威脅香港的法治。

  外交部駐港特派員公署發言人表示,區政府提出修訂《逃犯條例》,既有法理依據又有現實需要,有利於完善特區法治。該署堅決反對香港個別人置香港與國家利益於不顧,跑到外國「告洋狀」,勾結外部勢力干預香港事務,阻撓特區政府依法施政,損害國家主權與安全。

  該署要求美方恪守國際法和國際關係基本準則,停止干擾特區合理合法的立法進程,停止干預香港事務和中國內政。

  中國外交部發言人陸慷表示,有關會面是香港個別人士懷着政治目的,試圖接觸外力,干擾香港正常社會秩序,強調香港事務純屬中國內政,任何國家、組織和個人都無權干預,美方應尊重特區政府依法修例、完善法律制度,「以任何形式干預香港事務是錯誤,試圖借修例之機慫恿在香港特區製造混亂,既不得人心,也不可能得逞。」

  由民主黨創黨主席李柱銘、前立法會議員李卓人、羅冠聰和吳靄儀等人組成的「反對引渡修例美加團」,於美國國務院與國務卿蓬佩奧會面,獲民主派推選的修例法案委員會主席涂謹申亦隨行。代表團與蓬佩奧會面約三十分鐘。

  美國國務院其後發出聲明表示,蓬佩奧在會面時與李柱銘等人討論了香港在「一國兩制」下的自治情況。

  聲明並指,蓬佩奧關注《逃犯條例》修訂事宜,認為此舉會威脅香港的法治,又對香港長久以來保護《基本法》保障的人權、基本自由和民主價值表示支持。

  代表團形容,這是蓬佩奧首次公開與港人會晤,顯示美國政府十分關注事件,促請特區政府撤回修訂草案。代表團亦與眾議院議長佩洛西會面,反映修例對美國公民的惡劣影響。代表團引述,佩洛西的立場態度正面,又指現有八萬五千名美國人在港工作或居住,每年來港遊客有一百三十萬人次,修例會危害這些美國人的人身安全,美國有義務為其國民發聲。



呵呵, 班泛民友真係驚死仲有人唔信佢地係食美國狗糧的漢奸咁話囉.

上次都講左, 美國有好多間諜在香港, 貪香港有法例漏洞, 拉唔到佢地. 如果逃犯條例過左, 佢地分分鐘要走佬, 所以美國佬當然心急. 收美國狗糧的漢奸出盡奶力反逃犯條例係可想而知.

新聞來源連結:
https://sina.com.hk/news/article ... 銘-告洋狀-10170748.html


睇完部分留言,補充幾點:
- 有人天真到話佢哋只係去下旅行,使乜咁大驚小怪。我又想問有呢啲諗法嘅人下次去美國旅行,試下叫美國國務卿同佢地見下面,睇下國務卿睬唔睬佢哋。

- 美國國務卿唔係阿豬阿狗都會見,否則佢都好唔得閒下。偏偏李柱銘在香港只係一個豬狗不如的nobody,去到美國竟然可以見到阿國務卿,最合理的解釋就係佢係美國隻狗,自然有特權見見主人。

- 美國召見呢幾條漢奸美狗,就係要提醒中國打狗都要睇主人。但今時今日,中國已經唔使驚美國。

[ 本帖最後由 阿聞 於 2019-5-18 11:30 PM 編輯 ]



大漢奸老處銘在回歸前講佢會死於非命, 回歸後22年呢條大漢奸仍然可以周圍去唱衰中國.


個個對號入座, 知道自己位置


垃圾一件


[隱藏]
件垃圾時辰未到...


提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 rpyuen2 於 2019-5-18 05:20 PM 發表

咁落力鬧、一定是剛吃飽了共狗派的狗糧、果然是好狗。
你做也話李柱銘係共狗?



咪由得 d 人去告囉,總之就用事實去證明,修例通過之後,中共唔會濫用移交,等如西九一地兩檢之後,唔會有公安會在西九的車站出口隨便拉人!


要求洋人干預香港事務?


[隱藏]
Martin 好波,激到北京班大陸佬嘔血


唔係咩叫走狗漢奸唶有樣睇
遲D佢襯家買多兩隻馬, 
一隻叫走狗美麗, 叻一隻叫美麗漢奸



狗見到狗主人,笑到見牙唔見眼!


香港冇外交權,李生可以代表香港出去傾咁神奇,又有人同佢傾,更神奇


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
最好成班漢奸留係美國唔好番來,
若老美咁睇得起呢D人材應該留番來自
己用嘛, 無謂中國香港, 我地又可以有寧靜
日子過, 唔該哂!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]