Good, 原來事件唔鬧大警方都唔會做野

點解要咁講,據之前網民的post透露,四年前已經有人報警,仲有今年二月亦有家長報警,但證據不足不受理。今次呢d相來自佢的社交網站,大把人都睇到,但如果唔係群眾力量推到咁大,都無人會理。所以鬧人個D要睇清事實先。

[ 本帖最後由 城市民工 於 2019-5-18 03:26 PM 編輯 ]



被引用(10)
係「唔敢做」, 否則全港十大金牌狀棍,齊指未立法己經捉拿反共愛心義士


唔鬧大差人鬼知道咩


日前有網民在論壇上,貼出爭取種族平等的組織、南方民主同盟主席龍緯汶與少數族裔女童的照片,當中部份更被指為東南亞民族婚姻儀式衣著,令網民懷疑或涉及違法行為;護苗基金今日發表聲明,表示已就事件到警署向警方通報。警方今日表示,已拘捕一名男子。

警方電子報案中心於5月15日接獲報案,指一名男子涉嫌於不同場合向一名兒童作出不必要的親密行為。西九龍總區刑事總部重案組人員接手調查案件,經深入調查後,今日上午約8時在荃灣區拘捕一名44歲姓龍本地男子,涉嫌非禮及製作兒童色情物品。他現正被扣留調查。消息指,龍緯汶在4月26日一個活動上,跟印尼裔的三兄妹接觸,期間龍抱著年約7至8歲的其中一名妹妹走入洗手間,掀起女童裙底並拍照,有關情況被10餘歲的兄長目擊,並從旁拍下證據照片,之後兄長向其他社工提及事件。至5月15日有人就事件報警。

上個月兄長已經同社工講咗單野

點解個社工唔出聲

如果唔係前2日有個連登仔電子報案

件事又係不了了之

社福界真係好黑暗



你係白痴?
唔鬧大差佬點知有咁嘅事?!
正如你成絛撚樣咁差佬唔會拉你架



一向如此
正仆街



哈哈,原來警方可以未有證據時捉人封艇!


有民主光環,碰不得
否則外資又會撒資
好多鬼佬鍾意玩細路女



犯民記者過去幾年收了錢滅聲,所以幾年都無人敢出聲。


咁係吾係應該查番當時邊個警區及點解吾受理,如果一早查呢條pk就吾會咁多小朋友受傷害