• 瀏覽: 1,863
  • 回覆: 37
【本報綜合報道】內地國家移民管理局周四宣布,港澳居民由今年十月起,持俗稱「回鄉證」的來往內地通行證,可享受內地居民身份證同樣的網上及自助服務便利,涉及三十多項、九個領域的公共民生服務,包括就醫掛號、購買保險、考試報名等,以及辦理銀行、證券、手機開戶和註冊開通網絡支付等。
滿足實名實人需求 10月生效國家移民管理局等十六個部門在北京召開推介會,移民局發言人指,港澳居民及華僑的出入境證件將納入認證服務範圍,成為各類政務及公共服務平台、互聯網應用端註冊登記和使用的有效身份證選項,滿足各領域「實名」、「實人」、「實證」認證需求,為境內港澳居民及華僑提供更多網上辦理及自助辦理的便利。


其實香港人幾十年來返大陸辦事, 一直以來都係使用回鄉證作為大陸的法定身份證明文件, 即係在辦事時拿出回鄉證作人工服務, 不可以自動化服務, 而大陸的二代身份證已全面自動電子化服務, 今次係提升回鄉證跟大陸身份證睇齊可以辦理自助服務.
我有支付寶戶口, 我想在支付寶買理財產品, 竟然彈出語句[你用回鄉證登記, 唔可以買理財產品.] 真係搞笑.      

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20190517/00176_054.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
現在很多深圳職員都故意針對港人,港人去申請服務都諸多留難又甚至故意搞挎,要你花多次時間和人力再次親身搭車去辦理,最麻煩一點是投訴無門。


引用:
原帖由 Peter_H 於 2019-5-17 02:26 PM 發表
會將港人變上賓嗎
風水輪流轉
係跟大陸人睇齊, 近年來香港人返大陸都變晒柳下惠, 抬唔起頭做人.



[隱藏]
引用:
原帖由 無盡回收的主題 於 2019-5-17 02:31 PM 發表
現在很多深圳職員都故意針對港人,港人去申請服務都諸多留難又甚至故意搞挎,要你花多次時間和人力再次親身搭車去辦理,最麻煩一點是投訴無門。 ...
因為大陸的電腦系統只有大陸人的資料, 沒有回鄉證的資料, 所以每次辦事都要用人手填表, 職員都覺得很麻煩面有怒色.



引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2019-5-17 02:32 PM 發表

係跟大陸人睇齊, 近年來香港人返大陸都變晒柳下惠, 抬唔起頭做人.
少不免都不會返大陸,又唔係特別好玩,又唔係特別好食,香港乜都有,過澳門又乜都有,洗乜返大陸,又要受氣,又唔安全,以為好有寶,只係金玉其外。



其實只要將回鄉證變成18個位同大陸身份證睇齊

咁就可以融入大陸個電子化系統



引用:
原帖由 無盡回收的主題 於 2019-5-17 02:37 PM 發表



少不免都不會返大陸,又唔係特別好玩,又唔係特別好食,香港乜都有,過澳門又乜都有,洗乜返大陸,又要受氣,又唔安全,以為好有寶,只係金玉其外。 ...
你係本土杰青喎, 弓起弓起,
大陸係安全過香港, 香港近年通街都係假難民, 搞到香港人唔敢出夜街.



引用:
原帖由 caihk 於 2019-5-17 02:41 PM 發表
其實只要將回鄉證變成18個位同大陸身份證睇齊

咁就可以融入大陸個電子化系統
唔需要18位數字, 只要更改電腦軟件就得了.



[隱藏]
賣既產品又劣質,食既野又怕地溝油,又無監管,就算有又怕執法部門都係收錢一伙人,又怕人身安全,又成日俾人偷野,人民教育都無做人的道德和價值,終人算人搞人,偷扼拐騙,呢啲野我大陸親戚都成日講。


回鄉證up grade後, 犯民必定又鳩叫大陸侵犯港人的私隱.


引用:
原帖由 無盡回收的主題 於 2019-5-17 02:44 PM 發表
賣既產品又劣質,食既野又怕地溝油,又無監管,就算有又怕執法部門都係收錢一伙人,又怕人身安全,又成日俾人偷野,人民教育都無做人的道德和價值,終人算人搞人,偷扼拐騙,呢啲野我大陸親戚都成日講。 ...
你大陸的親戚就係怕你返去認祖歸宗, 分田分地分身家, E家大陸人年年都分紅分到笑.



引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2019-5-17 02:41 PM 發表

你係本土杰青喎, 弓起弓起,
大陸係安全過香港, 香港近年通街都係假難民, 搞到香港人唔敢出夜街.
唔係麻,唔本土都俾你講到我本土


全部都係親身體驗和大陸親戚感受,並非自己諗出黎。

講真,大陸進步了不少,但還有很多要進步。制度上,我覺得還比不上20年前香港。



我又有回鄉證, 又有港澳居民居住證, 即係日後可享雙重優待.


[隱藏]
改系統應該無咩可能,或者新回鄉卡有兩組證件號碼,一組同大陸人一樣,另一組跟現有回鄉卡號碼

到時起大陸地鐵入口遇到查身分證無得直行直過



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]