引用:
原帖由 59804774 於 2019-5-16 11:56 AM 發表
限制稀土
太不對稱吧
美國禁華為對中國影響好細
中國禁運稀土,美國整個科技產業直線仆街



被引用(13)
都唔會嘅!美國自身都有稀土,只不過美國佬自私,想用晒其他國家稀土,到時只有美國稀土,價格會漲好高,又會好似芯片咁控制D公司自主權。再加上開發稀土污染環境,美國佬就係想有得用而又唔會對自身環境破壞。若禁止稀土出口,自私美國嘛逼住自己開發。


服左你,美國本身無稀土咩,祇喺想用晒人地果D先,中國唔出口,澳洲又冇貨,咪用自己果D。


咁又唔會。世界上稀土存量本來大約70%係中國。
因為之前幾十年,中國對稀土使用提純 加工有難度。所以就大量以私人企業出口。

所以今日中國稀土只占40%左右世界存量啦。
咁另外占大頭個第二係?
美國啊。
占世界存量23%左右。

不過佢地雖然有。但唔齊。
稀土係幾十種不同稀有元素組成。

全部有曬 得中國咯。
所以關鍵個幾種元素。
中國一限制。

美國趴街唔會, 趴一半啦



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我都認為禁稀土出口甚至再大幅減出口配額,美日等國事實囤積大量中國稀土,禁止及配額可調控國家科技資源發展,等美國自己開發佢地本區稀土,人地就留黎慢慢自己用,中國就消耗自己國有資源係時候叫停出口了。


如果禁稀土可以令美國爬街習主席和一班常委總理怎會唔知?你超黨領頭要你教黨中央做嘢?你要自我檢討,黨未走不能走,要明白了解「跟黨走」含意。


人哋美國用曬你中國啲稀土先用自己嗰啲呀大哥


仲講哩啲?開採稀土係極度污染水土,美國先唔做喎


稀土不再生能源,又破壞環境,老美自己有都5用


而家出招吾可以按常理,要顛過隻白眼狼先得


尾狗自己本身大把,不過用左其他地方先之嘛


美國都有稀土出產


禁運稀土會讓美國仆街,吹水吹大咗。

一招可以絕殺美國,大陸一早做咗。幾年前,大陸禁稀土出口。美國玩完未?