引用:
原帖由 後天芳香的留言 於 2019-5-16 09:08 PM 發表
三年前夏天,我剛剛喺威爾斯親皇醫院做完心臟搭橋手術,七天後出院,當時70歲,因為截唔到的士,唯有坐地鐵返屋企,因為剛剛做完手術,傷口疼痛,所以沒有着衫,心口有個手術疤痕,都竟然冇人讓座,我只好坐喺地下,你話跨唔誇張,香港啲冚家剷後生仔正仆街 ...
應該叫屋企人接你出院啦! 做完開胸心臟bypass重可以坐地鐵,你都幾犀利喎! 佩服! 



被引用(2)
有啲跨張,醫院有的士站邊會截唔到的士㗎,最多等耐些少啫。
如果唔系青山院友作文嘅話,佢自己搵唔到定唔知醫院有的士站?定系個人性格都好心急?



佢都係膠吹啫,一時話坐骨神經痛,一時又話做心臟搭橋,遲啲可能話埋自己有糖尿腳用緊義肢添 ……
威爾b係龍頭大醫院喎,佢個急症室由朝到晚都有人坐的士過黎睇醫生架啦,門口個的士站會截唔到的士?就當佢真係截唔到路邊車啦,佢會唔識上網call的士?識上網鬧人竟然唔識搵電召的士?